Neler Yeni

Çözüldü✓ VG258QR monitörde Ölü Piksel ve Görünen Pikseller

Katılım
6 Ağustos 2020
Mesajlar
186
Dahası  
Reaksiyon skoru
63
İsim
Altuğ Özdemir
Açıkçası o mağazadakiler afedersin ama teknik bilgi olarak bir b*k bilmiyorlardı. Adam saçma sapan konuşup satmaya çalışıyordu ama zaten ürünü araştırıp bilip gittiğim için çok önemsemedim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Başka şubeye gitsem daha sağlıklı olabilir sanki o yüzden dedim
 

James Gg

80+ Platinum
Katılım
31 Temmuz 2022
Mesajlar
14,636
Dahası  
Reaksiyon skoru
8,357
Konum
Antalya
İsim
James Gg
İlgilendiği Kategoriler
Pc Toplama-ekran kartı-işlemci-anakart-acer çöp laptop
Açıkçası o mağazadakiler afedersin ama teknik bilgi olarak bir b*k bilmiyorlardı. Adam saçma sapan konuşup satmaya çalışıyordu ama zaten ürünü araştırıp bilip gittiğim için çok önemsemedim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Başka şubeye gitsem daha sağlıklı olabilir sanki o yüzden dedim
Bende daha önce almadığını için hiç bilmiyorum maalesef bahane edip aldığınız yere gidin vs derse sıkıntı yinede deneyebilirsiniz
 
Katılım
6 Ağustos 2020
Mesajlar
186
Dahası  
Reaksiyon skoru
63
İsim
Altuğ Özdemir
Anladım teşekkürler peki son olarak soruyorum. Ürünü servise göndereceğiz derlerse ne yapayım kesinlikle servise gitmeden iadesini mi isteyeyim tüketici haklarımı kullanarak?
 

k0caeLL

80+
Katılım
12 Temmuz 2022
Mesajlar
47
Anladım teşekkürler peki son olarak soruyorum. Ürünü servise göndereceğiz derlerse ne yapayım kesinlikle servise gitmeden iadesini mi isteyeyim tüketici haklarımı kullanarak?
Önce İade istersin caz yaparlarsa servise gitmesini istersin sonuçta mağazadan almışsın , eğer mağazadan değilde internetten alsan sana teknik servisin S'sini bile söyleyemezlerdi yapacak bir şey yok. Ben o pikselleşmenin bu kadar büyük olduğunu zannetmiyordum fakat bayağı büyükmüş. Teknik servis değişim verir çok büyük ihtimal. Bildiğin kusurlu monitör yollamışlar sana.
 
Katılım
6 Ağustos 2020
Mesajlar
186
Dahası  
Reaksiyon skoru
63
İsim
Altuğ Özdemir
Önce İade istersin caz yaparlarsa servise gitmesini istersin sonuçta mağazadan almışsın , eğer mağazadan değilde internetten alsan sana teknik servisin S'sini bile söyleyemezlerdi yapacak bir şey yok. Ben o pikselleşmenin bu kadar büyük olduğunu zannetmiyordum fakat bayağı büyükmüş. Teknik servis değişim verir çok büyük ihtimal. Bildiğin kusurlu monitör yollamışlar sana.
Hocam zaten sonradan düşündüm yarın direkt olarak gideceğim sert konuşacağım eğer geri almazlarsa tüketici mahkemelerine vereceğimi ve haklarının farkında olan bir vatandaş olduğumu dile getireceğim
 
Katılım
6 Ağustos 2020
Mesajlar
186
Dahası  
Reaksiyon skoru
63
İsim
Altuğ Özdemir
Son durum nedir dostum
Hocam sağolasın teşekkürler sorduğun için ben de yazacaktım. Ürünün iadesi kabul gördü ancak iade faturası kesmeden gittim ürünü teslim aldılar gerekli belgelere imza attım yarın gidip iade faturasını teslim ettiğimde ürünü 0 ile değişimi veya 3739 TL tutarında kupon vereceklerini dile getirdiler ben de sıfırı ile değişimini talep ettim. Çünkü aslına bakarsanız memnun kalmıştım monitörden ölü piksel ve piksel yoğunluğu hariç. Bakalım eğer evde yine fark bir 0 paketli üründe denk gelirseniz buraya aynı şekilde getirebilirsiniz dediler. Farklı şubeye gitmek işe yaradı. @dtyaso hocam ben İstanbul'da bahçelievler şubesinden satın aldım bugün ise büyük Topkapı şubesine gittim hem yetkililer Bahçelievler'in tam aksine ilgili ve teknik bilgiye sahipti. Size de öneririm eğer İstanbul'da iseniz. Bakalım yarın inşallah iade faturasını kesip gideceğim öğlen saatlerinde.
 

dtyaso

80+
Katılım
27 Kasım 2022
Mesajlar
44
Dahası  
Reaksiyon skoru
18
İsim
yasin acar
@AltugÖzdmr hocam çok sevindim senin adına ama maalesef ben zaten bıraktım tokat şubesine(başka şubeye gitme ihtimalimde yoktu zaten) haber yok şimdilik yarın sabah sormaya gideceğim. Benim monitörü büyük ihtimalle asus a gönderdiler. Umarım sizinki gibi sonuç alırım.
 
Katılım
6 Ağustos 2020
Mesajlar
186
Dahası  
Reaksiyon skoru
63
İsim
Altuğ Özdemir
@AltugÖzdmr hocam çok sevindim senin adına ama maalesef ben zaten bıraktım tokat şubesine(başka şubeye gitme ihtimalimde yoktu zaten) haber yok şimdilik yarın sabah sormaya gideceğim. Benim monitörü büyük ihtimalle asus a gönderdiler. Umarım sizinki gibi sonuç alırım.
Anladım inşallah olumlu sonuçlanır çünkü daha yeni ürün ayıplı mal olduğu açık sonuçta. Ben buraya açtığım konudan sonra çok da araştırdım THH aradım en sonunda gittim Vatan Bilgisayar'a neyse ki ilgili ve olması gerektiği gibi davrandılar
 

dtyaso

80+
Katılım
27 Kasım 2022
Mesajlar
44
Dahası  
Reaksiyon skoru
18
İsim
yasin acar
Sanırım sorun çoğunlukla çalışan kişilerin yetersizliği ve vurdumduymazlığı. Aartık THHye kadar yolu var.
 
Katılım
6 Ağustos 2020
Mesajlar
186
Dahası  
Reaksiyon skoru
63
İsim
Altuğ Özdemir
Sanırım sorun çoğunlukla çalışan kişilerin yetersizliği ve vurdumduymazlığı. Aartık THHye kadar yolu var.
Görevliler de konuda bilgili değil ve müşterilerden tam olarak haklarının farkında değil ben o yüzden araştırıp şubeye gitmek istedim bakalım hakkımızda hayırlısı inşallah sizin sonucunuz da olumlu/olması gerektiği gibi sonuçlanır
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hadi hayırlı uğurlu olsun hocam çok sevindim adınıza yeni monitörünüzü keyifli kullanmanız dileğiyle
Çok teşekkür ederim. Farkındalık kazanmamda büyük katkı sağladınız sağolun iyi akşamlar dilerim siz de aynı şekilde uzun süreler keyifle kullanırsınız ürünlerinizi inşallah
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

  • B1L0
    Hayırlı forumlar

Forum istatistikleri

Konular
1,018,869
Mesajlar
9,200,881
Üyeler
161,513
Son üye
terkedilmem1482
Top Bottom