Yani mantıken
Bende daha önce almadığını için hiç bilmiyorum maalesef bahane edip aldığınız yere gidin vs derse sıkıntı yinede deneyebilirsinizAçıkçası o mağazadakiler afedersin ama teknik bilgi olarak bir b*k bilmiyorlardı. Adam saçma sapan konuşup satmaya çalışıyordu ama zaten ürünü araştırıp bilip gittiğim için çok önemsemedim.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Başka şubeye gitsem daha sağlıklı olabilir sanki o yüzden dedim
Önce İade istersin caz yaparlarsa servise gitmesini istersin sonuçta mağazadan almışsın , eğer mağazadan değilde internetten alsan sana teknik servisin S'sini bile söyleyemezlerdi yapacak bir şey yok. Ben o pikselleşmenin bu kadar büyük olduğunu zannetmiyordum fakat bayağı büyükmüş. Teknik servis değişim verir çok büyük ihtimal. Bildiğin kusurlu monitör yollamışlar sana.Anladım teşekkürler peki son olarak soruyorum. Ürünü servise göndereceğiz derlerse ne yapayım kesinlikle servise gitmeden iadesini mi isteyeyim tüketici haklarımı kullanarak?
Hocam zaten sonradan düşündüm yarın direkt olarak gideceğim sert konuşacağım eğer geri almazlarsa tüketici mahkemelerine vereceğimi ve haklarının farkında olan bir vatandaş olduğumu dile getireceğimÖnce İade istersin caz yaparlarsa servise gitmesini istersin sonuçta mağazadan almışsın , eğer mağazadan değilde internetten alsan sana teknik servisin S'sini bile söyleyemezlerdi yapacak bir şey yok. Ben o pikselleşmenin bu kadar büyük olduğunu zannetmiyordum fakat bayağı büyükmüş. Teknik servis değişim verir çok büyük ihtimal. Bildiğin kusurlu monitör yollamışlar sana.
Hocam sağolasın teşekkürler sorduğun için ben de yazacaktım. Ürünün iadesi kabul gördü ancak iade faturası kesmeden gittim ürünü teslim aldılar gerekli belgelere imza attım yarın gidip iade faturasını teslim ettiğimde ürünü 0 ile değişimi veya 3739 TL tutarında kupon vereceklerini dile getirdiler ben de sıfırı ile değişimini talep ettim. Çünkü aslına bakarsanız memnun kalmıştım monitörden ölü piksel ve piksel yoğunluğu hariç. Bakalım eğer evde yine fark bir 0 paketli üründe denk gelirseniz buraya aynı şekilde getirebilirsiniz dediler. Farklı şubeye gitmek işe yaradı. @dtyaso hocam ben İstanbul'da bahçelievler şubesinden satın aldım bugün ise büyük Topkapı şubesine gittim hem yetkililer Bahçelievler'in tam aksine ilgili ve teknik bilgiye sahipti. Size de öneririm eğer İstanbul'da iseniz. Bakalım yarın inşallah iade faturasını kesip gideceğim öğlen saatlerinde.Son durum nedir dostum
Anladım inşallah olumlu sonuçlanır çünkü daha yeni ürün ayıplı mal olduğu açık sonuçta. Ben buraya açtığım konudan sonra çok da araştırdım THH aradım en sonunda gittim Vatan Bilgisayar'a neyse ki ilgili ve olması gerektiği gibi davrandılar@AltugÖzdmr hocam çok sevindim senin adına ama maalesef ben zaten bıraktım tokat şubesine(başka şubeye gitme ihtimalimde yoktu zaten) haber yok şimdilik yarın sabah sormaya gideceğim. Benim monitörü büyük ihtimalle asus a gönderdiler. Umarım sizinki gibi sonuç alırım.
Görevliler de konuda bilgili değil ve müşterilerden tam olarak haklarının farkında değil ben o yüzden araştırıp şubeye gitmek istedim bakalım hakkımızda hayırlısı inşallah sizin sonucunuz da olumlu/olması gerektiği gibi sonuçlanırSanırım sorun çoğunlukla çalışan kişilerin yetersizliği ve vurdumduymazlığı. Aartık THHye kadar yolu var.
Çok teşekkür ederim. Farkındalık kazanmamda büyük katkı sağladınız sağolun iyi akşamlar dilerim siz de aynı şekilde uzun süreler keyifle kullanırsınız ürünlerinizi inşallahHadi hayırlı uğurlu olsun hocam çok sevindim adınıza yeni monitörünüzü keyifli kullanmanız dileğiyle