Bu video ile tam sorunumu anlayabilirsiniz. Bu bir kronik sorun ve kullanıcıların hatası değil. Bu sabah HP destek ile görüşüp sorunumu ilettim. Video kaydı aldım, kaydı alırken laptop bayağı bir sıkıntı da yaşadı ekran gelmedi. Daha sonra ilgilenen arkadaş Windows kurma ve BIOS Update yapılması gerektiğini, bunların işe yaramama durumunda anakart değişimi olacağını söyledi. Kendisine sorduğumda hani 1 yıl sonra tekrar aynısı yaşanmayacak mı diye bana yaani hayır gibi bir cevap verdi. Kendisini her ne kadar yardımcı olmaya çalışsa da bunun garantisini veremiyor. Yedek almak için biraz süre geçtikten sonra tekrar aradım bu sefer başkası ile görüştüm. Bios sürümü güncel imiş zaten. Windows kurma usb'si için talimatları göndereceğini söylediler. Bunun sorunu çözmeyeceğini de biliyorum. Ana kart değişimi işe yaramazsa diye soruyorum öyle bir şey olmaz diyorlar. Kronik olduğunu söylemek istemiyorlar sanki. Ne yapmam gerekiyor ana kart değişimi yerine ürünün direkt farklı modeli ile değişimini talep edebilir miyim?