ssde paylaşıyorum sorunu problemi birde bilgisayarımda fark ettım 2 tane kullanıcı acılmıs bunları nasıl bırlestireceğim kullandığım kullanıcıda kullanıcıyı sil seçeneği yok ama dığer kullanmadıgım kullanıcıda ise sil seçenegi çıkıyor bılen varsa yardımcı olursa cok sevinirim