VDSL olarak Vodafone Net ile ben kullanıyorum bu modemi.
Isınma sorunu yok şükür.
Modemin lambaları karşıya doğru bakıyor. Tavana doğru olmasını tercih ederim.
Lambaların ışığı gayet yüksek. Bu eksi bir yön.
Akşam ve geceleyin oda lambanızı kapattığınızda bu modemin lambaları odayı aydınlatıyor.
Modemin karşısında yatağınız varsa modemi kapatıp yatmalısınız ki odanız karanlık olsun. Ve modem lambasının ışığı yüzünüze gelmesin.
Şahsen ben modemin lambasından rahatsız oluyorum yatmadan önce kapatıyorum.
İş görür bir modem.