Vodafone h300s modem nasıldır?

Muhammet Tunçay

80+ Bronze
Katılım
6 Ocak 2021
Mesajlar
1,487
Reaksiyon skoru
652
4 5 yıldır Zyxel modem kullanıyorum ve kablosuz bağlantısında sıkıntı yaşamaya başladım. Bu modemi almayı düşünüyorum. Kullanan varsa yorum yapabilir mi? Sorun yaşar mıyım?
 
VDSL olarak Vodafone Net ile ben kullanıyorum bu modemi.
Isınma sorunu yok şükür.
Modemin lambaları karşıya doğru bakıyor. Tavana doğru olmasını tercih ederim.
Lambaların ışığı gayet yüksek. Bu eksi bir yön.
Akşam ve geceleyin oda lambanızı kapattığınızda bu modemin lambaları odayı aydınlatıyor.
Modemin karşısında yatağınız varsa modemi kapatıp yatmalısınız ki odanız karanlık olsun. Ve modem lambasının ışığı yüzünüze gelmesin.
Şahsen ben modemin lambasından rahatsız oluyorum yatmadan önce kapatıyorum.

İş görür bir modem.
 
VDSL olarak Vodafone Net ile ben kullanıyorum bu modemi.
Isınma sorunu yok şükür.
Modemin lambaları karşıya doğru bakıyor. Tavana doğru olmasını tercih ederim.
Lambaların ışığı gayet yüksek. Bu eksi bir yön.
Akşam ve geceleyin oda lambanızı kapattığınızda bu modemin lambaları odayı aydınlatıyor.
Modemin karşısında yatağınız varsa modemi kapatıp yatmalısınız ki odanız karanlık olsun. Ve modem lambasının ışığı yüzünüze gelmesin.
Şahsen ben modemin lambasından rahatsız oluyorum yatmadan önce kapatıyorum.

İş görür bir modem.
Öyleyse @Kerem81demir'in kullandığı modemde sıkıntı olabilir mi?
 
Geri
Top