Neler Yeni

vodafone ile yaşadığım sorunlar

tcan20

80+
Katılım
28 Haziran 2022
Mesajlar
203
Dahası  
Reaksiyon skoru
49
İsim
Tolga Can
Selamlar herkese, elimden geldiğince kısa ve sade anlatmaya çalışacağım.
1000 Mbps internet bağlattım. İnternet ilk takıldığında 10-15 mbps geçmiyordu. Türk telekom teknik ekip geldi kablo falan değişti oldu internet 200 mbps. Aradan 3-5 gün geçti ve şuan hala 300-500 civarlarında dolaşıyor. Gelelim akıl almaz çağ dışı sorunlara.
1*
İlk 1 hafta yaklaşık 2.5 saat müşteri temsilcisi ile konuşulmasına rağmen oradan oraya, oradan oraya ,aktar aktar aktar en son hat düşsün kapansın derken hiçbir yetkiliye bağlanamadım. Kısacası herkes birine aktarıyorum vs. dedi ama sonuç 0 hep en son hat düştü o ''yetkili'' kişiye bir türlü ulaşamadım.. En son biri şu adrese mail atın dedi attım sonuç 0. Ha bi ara teknik desteğe konuyu anlattım evet doğru sizin altyapınız 1000 mbps desteklemiyor bunu ben buraya not olarak düşeceğim bağlandığınız kişiye bunu da belirtin kontrol etsin dedi ama yine hat düştü yani bağlanamadım.

Birkaç gün geçti aradım gece teknik ekip evet ''Sizin altyapınızın 1000 değil 500'e uygun olduğu notu düşülmüş buraya'' dendi iyi dedim o zaman paketi 500 mbps olarak güncelleyin satarken 1000 diye satıyorsunuz ama o hızın yarısını bile veremiyorsunuz dedim. Beyfendi şuan kampanya birimi çalışmıyor gece yarısı olduğu için ama dilerseniz 100 mbps olarak güncelleyebiliriz dedi. Dedim 100 istemiyorum zaten 100 kullanıyordum türknette. 100 istesem aynen kullanmaya devam ederdim neden uğraşayım.

Kısacası satarken 1000 mbps efendim ortalama 700-800 minimum alırsınız deyip aradan 10 gün geçtikten sonra arada 500 ortalama 380-400 mbps net aldığım hizmete 1000 mbps parası ödetiliyor. Ve çözüm 0. Bugün gece son kez arayıp eğer 500 mbps pakete güncellenmezse THH'ye başvuracağımı bildireceğim.

Sizin konudaki fikirlerinizi merak ediyorum. THH bu durumda benden cayma bedeli olmadan abonelik iptalimi sağlar mı ? Çünkü kanuna göre en az %75'ini vermek zorunda taahhüt ettiği hızın. Ve gerek VF teknik desteğin gerekse türk telekom ekiplerinin konuşmaları vs. var. Yani kayıt ediliyor ya konuşmalar kendileri diyor uygun değil diye sonra bana 100 mbps dayatıyorlar.
 

DogancanYr

80+ Bronze
Katılım
25 Temmuz 2023
Mesajlar
1,414
Modemde hat değerleri kısmında alabileceğin en fazla hızı söylüyor.
Dslam kilidini kaldırsınlar.
 
Top Bottom