OdinSonThoR
80+ Gold
- Katılım
- 26 Mart 2020
- Mesajlar
- 7,374
- En İyi Cevap
- 1
Dahası
Selamlar son 1 haftadır internet değiştirmeye çalışıyorum.
NetSpeed'e geçeceğim bilmiyorsanız yeni abone olursanız 250TL aktivasyon ücreti ödemeniz gerekiyor, ama müşteri numaranızı yazıp geçiş yaparsanız bu parayı ödemiyorsunuz.
Vodafone'dan 3 gündür hizmet numaramı almaya çalışıyorum ama bu kadar hakaret isteyen insan olamaz vallahi olamaz.
Müşteri hizmetlerini babam arıyor ben konuşuyorum
Telefon hoparlörde babam yanımda hat sahibi yanımda ben bu internetten çıkacağım rezil bir hizmet alıyorum lütfen müşteri numarımı verir misiniz? dedim
-Müşteri hizmetlerinden veremiyorum faturanızda yazabilir veya bayilerden öğrenebilirsiniz.
Bayiye gittiğimde bu sefer babam yok hasta olduğundan götürmedim.
Ben müşteri numaramı öğrenmek istiyorum yada babamı arayıp hattın yasal sahibi o ona iletirseniz çok mutlu olurum diyorum
-Buradan alamazsınız faturada veya vodafone yanımda uygulamasından bakabilirsiniz ekstra olarak, müşteri hizmetlerinden alabilirsiniz.
Burada içimden ağır küfürler ederek eve gidiyorum ve faturaları karıştırıyoruz bizde fiziksel fatura bayadır yok 1 tane var oda 2017 veya 2019 da onun üstüne 1 veya 2 kere yeniledik muhtemelen değişmiştir.
Bu eski faturadan çıkan müşteri numarasını Netspeed hatalı diyor ama eski olduğundan olabilir diye düşünüyorum.
E devletten baktığımda ise o vodafone.net üyeliği olan kısımda 2 aktif hesap bulunuyor ama o sekmeye girdiğimde boş.
Uygulamada bulunun faturalarda ise o kısım boş sadece o eski faturada var.
Cidden vodafonedan illet ettim umarım çıkarım 250TL'yi çok takmam ama 2 fatura parası ona vereceğime 2 ay fatura öderim ama işte maalesef vodafone
Nasıl öğrenip çıkacağım ben
NetSpeed'e geçeceğim bilmiyorsanız yeni abone olursanız 250TL aktivasyon ücreti ödemeniz gerekiyor, ama müşteri numaranızı yazıp geçiş yaparsanız bu parayı ödemiyorsunuz.
Vodafone'dan 3 gündür hizmet numaramı almaya çalışıyorum ama bu kadar hakaret isteyen insan olamaz vallahi olamaz.
Müşteri hizmetlerini babam arıyor ben konuşuyorum
Telefon hoparlörde babam yanımda hat sahibi yanımda ben bu internetten çıkacağım rezil bir hizmet alıyorum lütfen müşteri numarımı verir misiniz? dedim
-Müşteri hizmetlerinden veremiyorum faturanızda yazabilir veya bayilerden öğrenebilirsiniz.
Bayiye gittiğimde bu sefer babam yok hasta olduğundan götürmedim.
Ben müşteri numaramı öğrenmek istiyorum yada babamı arayıp hattın yasal sahibi o ona iletirseniz çok mutlu olurum diyorum
-Buradan alamazsınız faturada veya vodafone yanımda uygulamasından bakabilirsiniz ekstra olarak, müşteri hizmetlerinden alabilirsiniz.
Burada içimden ağır küfürler ederek eve gidiyorum ve faturaları karıştırıyoruz bizde fiziksel fatura bayadır yok 1 tane var oda 2017 veya 2019 da onun üstüne 1 veya 2 kere yeniledik muhtemelen değişmiştir.
Bu eski faturadan çıkan müşteri numarasını Netspeed hatalı diyor ama eski olduğundan olabilir diye düşünüyorum.
E devletten baktığımda ise o vodafone.net üyeliği olan kısımda 2 aktif hesap bulunuyor ama o sekmeye girdiğimde boş.
Uygulamada bulunun faturalarda ise o kısım boş sadece o eski faturada var.
Cidden vodafonedan illet ettim umarım çıkarım 250TL'yi çok takmam ama 2 fatura parası ona vereceğime 2 ay fatura öderim ama işte maalesef vodafone
Nasıl öğrenip çıkacağım ben