Öneri ❤️‍🔥Vodafone Redli Müşteri 20 Plus Tarifesine Nasıl Geçilir❤️‍🔥

İnternetteki arkadaşlar da müşteri temsilcisiyle geçiriyor ama büyük ihtimal üst yetkili müşteri temsilcisi bu tarifeyi görebiliyor. Ona yönlendirilmek isteniyorum dememe rağmen yapmıyorlar.
Bugün akşam Redli Müşteriye Özel Plus 20'ye geçiş sağladım ancak bunda Youtube dahil olmadığı için açıkçası pek memnun değilim. 25'lik olan eski kullandığım tarife de sanırım 2-3 haftadır bitmiş. 1 ay bu tarifeyi kullandıktan sonra Youtube dahil olan uyguna tarife çıkarırsa ona geçmeyi düşünüyorum.
 
Bugün akşam Redli Müşteriye Özel Plus 20'ye geçiş sağladım ancak bunda Youtube dahil olmadığı için açıkçası pek memnun değilim. 25'lik olan eski kullandığım tarife de sanırım 2-3 haftadır bitmiş. 1 ay bu tarifeyi kullandıktan sonra Youtube dahil olan uyguna tarife çıkarırsa ona geçmeyi düşünüyorum.
YouTube dahil değil maalesef
 
Değerli dostlar sizlere paylaşmış olduğum kırmızı fırsat tarifesine geçiş yapmıştım turktelekom'dan 2-3 ay önce ilk gün sorun yoktu ama sonrasında mobil veri aşırı yavaştı birçok çözüm yolu denedim / müşteri hizmetleri ile denedik olmadı en son müşteri hizmetlerine sizlerden çıkacağım farklı operatöre geçeceğim dedim konuştuğum müşteri hizmetleri beni üst yetkiliye bağladı ona'da aynı sorunlarımı dile getirdim ve netice olarak bana sunduğu tarife bu şekilde

💥Vodafonlularla sınırsız konuşma

💥Her yöne 3000 dk

💥250 sms

💥Her yöne tam 20 GB internet

💥Sınırsız iletişim (WhatsApp, Messenger vs )

💥Sosyal medya sınırsız (Instagram, Facebook, Twitter)

💥Sınırsız müzik keyfi (Spotify )


96'TL

Alıntıyı görüntüle

Sizlerde şayet süre gelen sorun yaşıyorsanız bu şekilde sizlerede yardımcı olacaklardır çünkü olmaları lazım netice olarak bedavaya almıyoruz bu tarifeleri hakkı ile kullansak eyw ama ben verdiğim paranın karşılığını alamadım mobil veride
Aga ben de İstanbulun göbeğinde merkezinde oturuyorum odamdayken 2 diş çekiyor 15 metre geriye mutfağa gidiyorum 1 diş çekiyor telefon görüşmesi yapamıyorum.Dışarıya çıktığımda 4-5 diş çekiyo normal ama evin içindeyken apartmanın içindeyken böyle olması çok saçma bazen dışarıda bile bir yerde oturunca çekmeyebiliyor bu yüzden ötürü vodafonu bırakmayı düşünüyorum.
 
Aga ben de İstanbulun göbeğinde merkezinde oturuyorum odamdayken 2 diş çekiyor 15 metre geriye mutfağa gidiyorum 1 diş çekiyor telefon görüşmesi yapamıyorum.Dışarıya çıktığımda 4-5 diş çekiyo normal ama evin içindeyken apartmanın içindeyken böyle olması çok saçma bazen dışarıda bile bir yerde oturunca çekmeyebiliyor bu yüzden ötürü vodafonu bırakmayı düşünüyorum.
Bulunduğunuz yerde kapsama alanı kötüyse ne kadar uygun olursa olsun operatörü değiştirin bence. Kullanamadıktan sonra bir anlamı olmuyor.
 
Ben ezelden beri vodafone kullanıyorum hiç sorun yaşamadım açıkçası
Buntarifeye masil gecebilirim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ben ezelden beri vodafone kullanıyorum hiç sorun yaşamadım açıkçası
Değerli dostlar sizlere paylaşmış olduğum kırmızı fırsat tarifesine geçiş yapmıştım turktelekom'dan 2-3 ay önce ilk gün sorun yoktu ama sonrasında mobil veri aşırı yavaştı birçok çözüm yolu denedim / müşteri hizmetleri ile denedik olmadı en son müşteri hizmetlerine sizlerden çıkacağım farklı operatöre geçeceğim dedim konuştuğum müşteri hizmetleri beni üst yetkiliye bağladı ona'da aynı sorunlarımı dile getirdim ve netice olarak bana sunduğu tarife bu şekilde

💥Vodafonlularla sınırsız konuşma

💥Her yöne 3000 dk

💥250 sms

💥Her yöne tam 20 GB internet

💥Sınırsız iletişim (WhatsApp, Messenger vs )

💥Sosyal medya sınırsız (Instagram, Facebook, Twitter)

💥Sınırsız müzik keyfi (Spotify )


96'TL

Alıntıyı görüntüle

Sizlerde şayet süre gelen sorun yaşıyorsanız bu şekilde sizlerede yardımcı olacaklardır çünkü olmaları lazım netice olarak bedavaya almıyoruz bu tarifeleri hakkı ile kullansak eyw ama ben verdiğim paranın karşılığını alamadım mobil veride
Biz nasil geceçez
 
Son düzenleme:
Buntarifeye masil gecebilirim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:



Biz nasil geceçez
Yanımda uygulamasıyla bi bakmanızı öneririm yaş grubuna göre falan çeşitlilik farklı olabilir önerilen tarifeler
 
ben bu tarifeye gecirin hattı taşıcam dedim adamlar bu tarıfe 1 hafta once kaldırıldı dedı 3 tane eleman ayrı ayrı aradım olmadı faturasıza gectım sımdı dıger operetorlere gecıcem bakalım
 
ben bu tarifeye gecirin hattı taşıcam dedim adamlar bu tarıfe 1 hafta once kaldırıldı dedı 3 tane eleman ayrı ayrı aradım olmadı faturasıza gectım sımdı dıger operetorlere gecıcem bakalım
yaptın mı kaldırılmış mı ?
 
ben bu tarifeye gecirin hattı taşıcam dedim adamlar bu tarıfe 1 hafta once kaldırıldı dedı 3 tane eleman ayrı ayrı aradım olmadı faturasıza gectım sımdı dıger operetorlere gecıcem bakalım
Bende ortada kaldım hocam Vodafonluyum. İyi bir paket bulursan konuyu hortlatırsan sevinirim
 
Değerli dostlar sizlere paylaşmış olduğum kırmızı fırsat tarifesine geçiş yapmıştım turktelekom'dan 2-3 ay önce ilk gün sorun yoktu ama sonrasında mobil veri aşırı yavaştı birçok çözüm yolu denedim / müşteri hizmetleri ile denedik olmadı en son müşteri hizmetlerine sizlerden çıkacağım farklı operatöre geçeceğim dedim konuştuğum müşteri hizmetleri beni üst yetkiliye bağladı ona'da aynı sorunlarımı dile getirdim ve netice olarak bana sunduğu tarife bu şekilde

💥Vodafonlularla sınırsız konuşma

💥Her yöne 3000 dk

💥250 sms

💥Her yöne tam 20 GB internet

💥Sınırsız iletişim (WhatsApp, Messenger vs )

💥Sosyal medya sınırsız (Instagram, Facebook, Twitter)

💥Sınırsız müzik keyfi (Spotify )


96'TL

Alıntıyı görüntüle

Sizlerde şayet süre gelen sorun yaşıyorsanız bu şekilde sizlerede yardımcı olacaklardır çünkü olmaları lazım netice olarak bedavaya almıyoruz bu tarifeleri hakkı ile kullansak eyw ama ben verdiğim paranın karşılığını alamadım mobil veride
Bu tarifeye nasıl geçiş yapabiliriz
 
Değerli dostlar sizlere paylaşmış olduğum kırmızı fırsat tarifesine geçiş yapmıştım turktelekom'dan 2-3 ay önce ilk gün sorun yoktu ama sonrasında mobil veri aşırı yavaştı birçok çözüm yolu denedim / müşteri hizmetleri ile denedik olmadı en son müşteri hizmetlerine sizlerden çıkacağım farklı operatöre geçeceğim dedim konuştuğum müşteri hizmetleri beni üst yetkiliye bağladı ona'da aynı sorunlarımı dile getirdim ve netice olarak bana sunduğu tarife bu şekilde

💥Vodafonlularla sınırsız konuşma

💥Her yöne 3000 dk

💥250 sms

💥Her yöne tam 20 GB internet

💥Sınırsız iletişim (WhatsApp, Messenger vs )

💥Sosyal medya sınırsız (Instagram, Facebook, Twitter)

💥Sınırsız müzik keyfi (Spotify )


96'TL

Alıntıyı görüntüle

Sizlerde şayet süre gelen sorun yaşıyorsanız bu şekilde sizlerede yardımcı olacaklardır çünkü olmaları lazım netice olarak bedavaya almıyoruz bu tarifeleri hakkı ile kullansak eyw ama ben verdiğim paranın karşılığını alamadım mobil veride
nasıl geçiliyo yani anlamadım
 
Geri
Top