Pazartesi düzenlerler büyük ihtimalhavale ödeme yöntemiyle VOK -FRIDAY 2 alan birileri var mı? Benim sipariş durumu ödeme bekliyor olarak kaldı normal midir?
Hafta sonu ya belki ondandır.Yatırdım dekontuda attım istedikleri şekilde
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Genel olarak çalışma sistemlerini bilmediğim için soruyorum.Daha önce itopya üzerinden havaleyle alış veriş yapan bilen birileri olabilir diye veya aynı sistemi aynı şekilde almış biri
Var hocam sipariş hazırlanıyora çekmişler durumunu sırayla giriyolar heralde.Bende havaleyle aldım ödeme bekleniyor diyor hala var mı bi gelişme sende