Windows 11'den bıktım

Ben bıkmadım son ayarları bugun yaptım cillop cillop oldu
Yapılan ayarlar sonucunda dizüstü RTX4080 ile masaüstü RTX4080/5080 ile aynı sonuçları alabiliyorum
Windowsa bırakırsanız işiniz yaş 25 yıldır artık 10 yıldır kafam rahat kullnıyorum.

Alıntıyı görüntüle
fix lerden sonra ben de kapatmayı düşünüyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,515
Mesajlar
11,078,006
Üyeler
198,146
Son üye
lil_poine
Geri
Top