Neler Yeni

Xbox gamepass müşteri temsilcisi.

Mehmet

80+ Gold
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
8,408
En İyi Cevap
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
8,541
İsim
Mehmet
İlgilendiği Kategoriler
Donanım İnceleme
Arkadaşlar Gamepass hakkında aklımda bir soru vardı. O soruyu müşteri hizmetlerine sormak istedim. Neyse beni beklemeye aldı. Bir süre sonra cevap verdi. Adam ingilizce konuşuyor. Yok mu TÜRK bir temsilciye bağlanma? Feleğim şaştı ne yapacağımı şaşırdım. Bir yandan google çeviri bir yandan adam cevap veriyor anlaşamadık yani. :D
 

Restorgen

80+ Bronze
Katılım
18 Mayıs 2020
Mesajlar
1,681
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,038
İsim
Yusuf
Ne soruyorsunuz hocam yazsaydınız bari.
 

Mehmet

80+ Gold
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
8,408
En İyi Cevap
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
8,541
İsim
Mehmet
İlgilendiği Kategoriler
Donanım İnceleme
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Ne soruyorsunuz hocam yazsaydınız bari.
İnternette biraz araştırdığımda göre bazı kişiler game pass 'ı iptal edemiyor muş ben de istediğim zaman iptal edebilir miyim diye bir soru yönelttim. Cevap vermedi. :D
 

Restorgen

80+ Bronze
Katılım
18 Mayıs 2020
Mesajlar
1,681
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,038
İsim
Yusuf
İnternette biraz araştırdığımda göre bazı kişiler game pass 'ı iptal edemiyor muş ben de istediğim zaman iptal edebilir miyim diye bir soru yönelttim. Cevap vermedi. :D
Edebiliyorsunuz. Ben ettim yani pcde olanını
Mesaj otomatik birleştirildi:

Edebiliyorsunuz. Ben ettim yani pcde olanını
Tabi benimkisi ay ay kesiyordu
 

Mehmet

80+ Gold
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
8,408
En İyi Cevap
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
8,541
İsim
Mehmet
İlgilendiği Kategoriler
Donanım İnceleme
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Edebiliyorsunuz. Ben ettim yani pcde olanını
Mesaj otomatik birleştirildi:


Tabi benimkisi ay ay kesiyordu
İlk ay 6TL ben onu alıp ikinci ay almayacağım. İptal edebilir miyim?
 

terebayt

80+ Gold
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
7,070
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,518
İsim
Abdullah Furkan Coşgun
Ben de yardım aldım ama adam ingilizce konuştu ben sordum türkçe konuşabilir miyiz o da dedi sadece ingilizce konuşabilirim ama istersen sen türkçe yaz ben çevirerek cevap veririm dedi ben de gerek yok ben çeviri kullanırım dedim hallettik ama ben çevirilmiş mesajlardan doğru düzgün bir şey anlaadığım için sorunumu çözemedim ingilizcesi iyi olan bir arkadaşta teamviewer ile baplanıp ikisini konuşturdum sonra arkadaş bana ne yapmam gerektiğini açıkladı hallettik.
 

terebayt

80+ Gold
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
7,070
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,518
İsim
Abdullah Furkan Coşgun
Sonuç olarak a böyle bir E posta aldım


Thanks for contacting Microsoft Support for Xbox

We were able to get your issue with privacy setting

During our session we were able to provide you the steps on your account and confirmed your issue is now resolved.

as I promised here is the steps :
You can follow the steps on this link?????????????????
add a family member from your Microsoft account BURADA LİNK VARDI
then here is the link where you need to follow on how you will allow your child account account to join multiplayer games. BURADA LİNK VARDI-?????? from this site once you are finished to add your account as child account there is a detailed steps on how you can manage the child account settings kindly sign in the parent account or the new account at account.xbox.com and once you have signed in, go to Profile > online privacy settings. Once you have clicked that, you should be able to see an option to manage your child account's settings> Let me know when you are already on that page :)

Have more questions?

There are plenty of other resources to help with your Xbox experience. If you’ve hit a snag like today, or you just want to explore and connect with fellow Xbox enthusiasts, check these out.

  • · Xbox Community– Discuss topics with other gamers and get help directly from an experienced Xbox enthusiast.
  • · Xbox support– Find helpful content to solve any Xbox challenge you may have.
  • · Xbox accont– Manage your family, payment options, order history, and subscriptions.
[TD valign="top"][/TD]
[TD valign="top"][/TD]
 

Mehmet

80+ Gold
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
8,408
En İyi Cevap
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
8,541
İsim
Mehmet
İlgilendiği Kategoriler
Donanım İnceleme
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Sonuç olarak a böyle bir E posta aldım


Thanks for contacting Microsoft Support for Xbox

We were able to get your issue with privacy setting

During our session we were able to provide you the steps on your account and confirmed your issue is now resolved.

as I promised here is the steps :
You can follow the steps on this link?????????????????
add a family member from your Microsoft account BURADA LİNK VARDI
then here is the link where you need to follow on how you will allow your child account account to join multiplayer games. BURADA LİNK VARDI-?????? from this site once you are finished to add your account as child account there is a detailed steps on how you can manage the child account settings kindly sign in the parent account or the new account at account.xbox.com and once you have signed in, go to Profile > online privacy settings. Once you have clicked that, you should be able to see an option to manage your child account's settings> Let me know when you are already on that page :)

Have more questions?

There are plenty of other resources to help with your Xbox experience. If you’ve hit a snag like today, or you just want to explore and connect with fellow Xbox enthusiasts, check these out.

  • · Xbox Community– Discuss topics with other gamers and get help directly from an experienced Xbox enthusiast.
  • · Xbox support– Find helpful content to solve any Xbox challenge you may have.
  • · Xbox accont– Manage your family, payment options, order history, and subscriptions.
[TD valign="top"][/TD]
[TD valign="top"][/TD]
Teşekkürler adama sordum benim için türkçe konuşabilir misin diye anlaştık :D
 
Top Bottom