emretunca16
80+
- Katılım
- 13 Ekim 2022
- Mesajlar
- 1
- Reaksiyon skoru
- 0
Arkadaşımla kardeşlik olayını yaparak FIFA 23 oynamak istiyoruz. Arkadaşım oyuna sahip ve bu durumda sanırım P1 o olacak ve ben P2 olacağım. Ben kendi konsolumda P1'in hesabını giriyorum ve giriş Xbox'um yapıp oturumu kapatıyorum ve oyunların hepsini P2 de yani kendi hesabımdan oynayabiliyorum buraya kadar tamam sanırsam.
Şimdi benim sorum şu; ben her Xbox'u açtığımda arkadaşımın hesabı otomatikman açılacak ve ben her seferinde oturumu kapat deyip kendi hesabıma mı geçeceğim?
Eğer böyleyse arkadaşım FIFA Ultimate Team maçı atarken ben Xbox'u açınca arkadaşımı maçtan/oyundan atar mı?
Birbirimizi herhangi bir şekilde bloklama durumu mümkün mü?
birbirimizi bloklama konusunda birkaç soru işaretimiz oldukça fazla bilenler cevaplarsa çok sevinirim teşekkürler.
Şimdi benim sorum şu; ben her Xbox'u açtığımda arkadaşımın hesabı otomatikman açılacak ve ben her seferinde oturumu kapat deyip kendi hesabıma mı geçeceğim?
Eğer böyleyse arkadaşım FIFA Ultimate Team maçı atarken ben Xbox'u açınca arkadaşımı maçtan/oyundan atar mı?
Birbirimizi herhangi bir şekilde bloklama durumu mümkün mü?
birbirimizi bloklama konusunda birkaç soru işaretimiz oldukça fazla bilenler cevaplarsa çok sevinirim teşekkürler.