Neler Yeni

Yeni sistemi alamıyorum

Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
31
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Yıldırım Dadak
Yarım saattir yeni sistemi almaya çalışıyorum kart bilgilerini girip bütün işlemleri yapıyorum ödeme esnasında Freud hatası veriyo parayı cekemiyo bı çözümü var mı
 

Hexter^^

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
93
Dahası  
Reaksiyon skoru
39
Konum
Mersin
İsim
Selçuk
Bahsettiğin sorun Fraud kontrolünü geçemedi mi ?
 

Hexter^^

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
93
Dahası  
Reaksiyon skoru
39
Konum
Mersin
İsim
Selçuk
Firmaların kendi ödeme sistemleri veya ortak ödeme hizmeti sağlayan bir yerden hizmet alıyorsanız ve ödeme sonrasında “fraud kontrolünü geçemedi” uyarısı ile karşılaşıyorsanız yapmanız gereken öncelikle hesaplarınızı kontrol etmek olacaktır. Hesap hareketlerinizde sizin bilginiz dışında yapılan bir işlem var ise bu durumu acil olarak bankanızın müşteri hizmetlerini arayarak bildirmeniz gerekmektedir.
tavsiyem acilen bankanın müşteri hizmetlerini arayıp bilgi almanız.
 
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
31
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Yıldırım Dadak
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Başka bir kişiye ait kartla da denedim aynı hatayı verdi
 

Hexter^^

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
93
Dahası  
Reaksiyon skoru
39
Konum
Mersin
İsim
Selçuk
Kartınızın internet alışverişi özelliği açıkmı
 
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
31
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Yıldırım Dadak
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Evet geçen hafta hepsiburadadan alışveriş yaptim
 

omersrn

80+
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
92
Aldığınız hatanın ekran görüntüsünü iletin. Fraud kontrolü 3D secure içeren ödemelerde geçerli değildir. Farklı bir hata olmalı.
 
Top Bottom