Yüksekokul ne oluyor?

asdqwe1

80+
Katılım
28 Ağustos 2022
Mesajlar
311
Reaksiyon skoru
69
Ekteki bölümü açıklar mısınız?
 

Ekler

  • resim_2024-07-27_214200155.png
    resim_2024-07-27_214200155.png
    27.5 KB · Hit: 77

Ekler

  • Screenshot_20240727_221319_com.android.chrome_edit_2426117427542301.jpg
    Screenshot_20240727_221319_com.android.chrome_edit_2426117427542301.jpg
    280.1 KB · Hit: 28
  • Screenshot_20240727_221319_com.android.chrome_edit_2426117427542301.jpg
    Screenshot_20240727_221319_com.android.chrome_edit_2426117427542301.jpg
    280.1 KB · Hit: 27
👍Pardon
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
yani normal 4 yıllık bölümler gibi demi hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benim asıl isteğim deü lojistik yönetimi denizcilik fakültesinde hocam bölüm tutmazsa bunu düşündüm de mantıklı mı şu yüksekokul falan kafamı karıştırdı
 
yani normal 4 yıllık bölümler gibi demi hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benim asıl isteğim deü lojistik yönetimi denizcilik fakültesinde hocam bölüm tutmazsa bunu düşündüm de mantıklı mı şu yüksekokul falan kafamı karıştırdı
Meslek elemanı yetiştirmek için açılan 4 yıllık eğitim kurumu hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Meslek elemanı yetiştirmek için açılan 4 yıllık eğitim kurumu hocam
Hocam bölümü pek bilmiyorum o yüzden araştırmak lazım youtube dan
Lojistik okumak temalı video başlıklarına bakabilirsiniz. Bulursam ben de atarım
 
Meslek elemanı yetiştirmek için açılan 4 yıllık eğitim kurumu hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam bölümü pek bilmiyorum o yüzden araştırmak lazım youtube dan
Lojistik okumak temalı video başlıklarına bakabilirsiniz. Bulursam ben de atarım
hocam bölümle ilgili bilgim mevcut şey dmek istedim normal fakültedeki bölümle aynı mantık değil mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

sadece herhangi bir fakültede değil
 
hocam bölümle ilgili bilgim mevcut şey dmek istedim normal fakültedeki bölümle aynı mantık değil mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

sadece herhangi bir fakültede değil
Pardon hocam anlayamadım kusura bakmayın. Evet şey gibi düşünün herhangi mühendislik fakültesi gibi ziraat fakültesi vs
 
Önlisans bölümü yani 2 yıllık üniversitelerin tamamına yüksek okul deniyor hocam
2 yıllık meslek yüksek okulları. Yüksekokul dediğin şey sektörlere tekniker, ara eleman, nitelikli işçi yetiştiren yerler.

Bunu okuyacağına git kriptoya gir, e ticaret yap veya git herhangi bir yere çalış. Böyle saçma ***** bölümler okunmaz. İyi bir bölüm, iyi bir üniversite gelmiyorsa üniversite okunmaz.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,209
Mesajlar
11,085,337
Üyeler
198,265
Son üye
Hakawn
   
Geri
Top