Yurtdışı telefonlar hakkında

3hree5ive

80+
Katılım
10 Mart 2023
Mesajlar
109
Reaksiyon skoru
36
selam arkadaşlar aklıma bi soru takıldı velev ki bi iphone telefon aldım yurtdışı 120+120 sim yuvası başına kullanım yaptım 2. 120 günün bitmesine 10 gün kala yeni bir numara alsam yeniden 120+120 kullanım hakkına sahip olur muyum?
 
Hayır olmazsın. Numara veya hat ile ilgili değil, cihazın içerisine işlenmiş olan IMEI bilgileri ile ilgili.
 
Hayır olmazsın. Numara veya hat ile ilgili değil, cihazın içerisine işlenmiş olan IMEI bilgileri ile ilgili.
anladım yine de 15 pro max e o kadar para vereceğime 15 pro max yd alırım bi tane de s24 yd alırım 6 ay birini 6 ay birini kullanırım :D
 
Geri
Top