Neler Yeni

Öneri ZİO Kargoya verilmemiş ürünü iade etmiyor

Jason Statham

80+ Bronze
Katılım
28 Mart 2020
Mesajlar
561
Dahası  
Reaksiyon skoru
214
İsim
Jason Statham
01.09.2023 tarihinde ZİO'dan koltuk sipariş ettim. Koltuğa sadece site içinde bulunan eklentilerden ekledim, herhangi bir dikiş nakış yaptırmadım.


05.09
saat 11.04 Tarihinde iptal için yazdığımda talebimin işleme koyulduğunu söylediler. Ardından 4 saat sonra yani 15.00 civarlarında kargoya verdiklerini gördüm, sonrasında kendilerini aradığımda muhasebeye sorduklarını ve ürünün faturasını kesildiğini iptal olamayacağını söylediler. Fatura da 15.00 civarı kesilmiş, yani kesmeyebilirlerdi.


Sitelerinde de "ürünler kişi özel üretildiğinden dolayı iade söz konusu değildir" yazıyor. İyi de ben kendime özel bir ürün yaptırmadım ki deposundaki ürünü aldı bana kargoladı ben dikiş nakış ya da isimin bir yere yazdırma tarzı bir şey yapmadım ürünü modifikasyon seçeneklerinden 2-3 eklenti ile birlikte aldım koltuğu herhangi bir delme deşme işlemine maruz bıraktırmadım.


O kadar müşteri memnuniyetinden bahseden bir firma sadece kargo ücretini ödeyerek neden beni memnun bırakmak istemez ki? Üstelik diyorlar ki size bir jest yapalım ürünün yanında birkaç şey gönderelim kardeşim sen benim iade etmek istediğim ürünü alsana neden sen bana jest yapmak istiyorsun?


Tüketici hakem heyeti konusuna gelince de bu konuda haklı olduklarını, hiçbir şekilde iade almadıklarını hatta depolarında 6 aydır iadede duran bir koltuk olduğunu ve müşteriye ödeme yapmadıklarını belirttiler vay be övgüye bak :D


Sonuç itibarıyla ben bunların peşlerini bırakmayacağım her yere şikayet yazacağım ve bana durup dururken bankaya boşu boşuna faiz ödettirecekler.


Geçtiğimiz günlerde de aynı sorunu EXVEGA firması ile yaşadım, EXVEGA ile sorunum yoktu fakat ödemeyi yanlış kart ile yaptığım için iptal istemiştim kargoya verilmeden. Aynı şekilde talebimi görmezden gelip bana özel yastık basmalarına rağmen ve tarafıma kargo göndermelerine rağmen ücretimi tamamen iade edeceklerini söylediler.


Ama yine de araştırmalarım sonucu büyük ihtimalle gidip IKEA'dan düzgün bir ofis koltuğu alacağım bu tür firmalardan uzak durmanızı öneririm.


NOT: Bu yazı firmaya bir talep değildir, buradaki yazıyı görüp herhangi bir olumlu işlem yapması suçlarını örtmez. Politikalarını tamamen değiştirmeliler. "potansiyel müşteri memnuniyeti" adına olabildiğince yere yazacağım bu yazıyı. Ben zaten paramı geri alacağım, iş zorlanırsa fazlasıyla geri alacağım.


Firmayla an itibariyle hukuki süreçleri başlatacağım.


Teşekkürler.
 

Ekler

  • Screenshot_2023-09-05-23-45-29-173_com.whatsapp.jpg
    Screenshot_2023-09-05-23-45-29-173_com.whatsapp.jpg
    113.5 KB · Hit: 60
  • Screenshot_2023-09-06-18-03-27-001_com.whatsapp.jpg
    Screenshot_2023-09-06-18-03-27-001_com.whatsapp.jpg
    113 KB · Hit: 20
  • Screenshot_2023-09-06-18-03-32-054_com.whatsapp~2.jpg
    Screenshot_2023-09-06-18-03-32-054_com.whatsapp~2.jpg
    111.3 KB · Hit: 14
Son düzenleme:

Jason Statham

80+ Bronze
Katılım
28 Mart 2020
Mesajlar
561
Dahası  
Reaksiyon skoru
214
İsim
Jason Statham
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3

Eclipse

80+ Bronze
Katılım
27 Temmuz 2020
Mesajlar
866
İade almama olayı mantıklı değil. Bence bu işi kovalarsan senin lehine sonuçlanır. Koltuk işi dert oldu mu can sıkıyor, Allah kolaylık versin.
 

ImAngryDJ

80+ Silver
Katılım
19 Temmuz 2022
Mesajlar
2,384
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,320
İsim
Çağatay
01.09.2023 tarihinde ZİO'dan koltuk sipariş ettim. Koltuğa sadece site içinde bulunan eklentilerden ekledim, herhangi bir dikiş nakış yaptırmadım.

05.09 saat 11.04 Tarihinde iptal için yazdığımda talebimin işleme koyulduğunu söylediler. Ardından 4 saat sonra yani 15.00 civarlarında kargoya verdiklerini gördüm, sonrasında kendilerini aradığımda muhasebeye sorduklarını ve ürünün faturasını kesildiğini iptal olamayacağını söylediler. Fatura da 15.00 civarı kesilmiş, yani kesmeyebilirlerdi.

Sitelerinde de "ürünler kişi özel üretildiğinden dolayı iade söz konusu değildir" yazıyor. İyi de ben kendime özel bir ürün yaptırmadım ki deposundaki ürünü aldı bana kargoladı ben dikiş nakış ya da isimin bir yere yazdırma tarzı bir şey yapmadım ürünü modifikasyon seçeneklerinden 2-3 eklenti ile birlikte aldım koltuğu herhangi bir delme deşme işlemine maruz bıraktırmadım.

Fakat iade almıyoruz yazmaları pek bir şey ifade etmiyor, 2023 yılındayız ve bir şeyi kullanmadan iade etmek en doğal hakkımız. Sonuçta buradan ürün alıyorsanız evinizi yağmalayabiliriz de yazabilirler.

O kadar müşteri memnuniyetinden bahseden bir firma kendi hatasından dolayı sadece kargo ücretini ödeyerek neden beni memnun bırakmak istemez ki? Üstelik diyorlar ki size bir jest yapalım ürünün yanında birkaç şey gönderelim kardeşim sen benim iade etmek istediğim ürünü alsana neden sen bana jest yapmak istiyorsun?

Tüketici Hakem Heyeti konusuna gelince de bu konuda haklı olduklarını, hiçbir şekilde iade almadıklarını hatta depolarında 6 aydır iadede duran bir koltuk olduğunu ve müşteriye ödeme yapmadıklarını belirttiler gerçekten kaliteli ve müşteri memnuniyeti inanılmaz yüksek bir firma (! )

Sonuç itibarıyla ben bunların peşlerini bırakmayacağım her yere şikayet yazacağım ve bana durup dururken bankaya boşu boşuna faiz ödettirecekler.

Geçtiğimiz günlerde de aynı sorunu exvega firması ile yaşadım, bana özel yastık basmalarına rağmen ve tarafıma kargo göndermelerine rağmen ücretimi tamamen iade edecekler.

Geçtiğimiz günlerde de aynı sorunu EXVEGA firması ile yaşadım, bana özel yastık basmalarına rağmen ve tarafıma kargo göndermelerine rağmen ücretimi tamamen iade edecekler. Büyük ihtimalle gidip IKEA'dan düzgün bir ofis koltuğu alacağım bu tür firmalardan uzak durmanızı öneririm.

NOT: Bu yazı firmaya bir talep değildir, buradaki yazıyı görüp herhangi bir olumlu işlem yapması suçlarını örtmez. Politikalarını tamamen değiştirmeliler."potansiyel müşteri memnuniyeti" adına olabildiğince yere yazacağım bu yazıyı. Ben zaten paramı geri alacağım, iş zorlanırsa fazlasıyla geri alacağım. Teşekkürler.
Kargoyu teslim alma, iade olduğunu söyle geri gitsin bakalım neler olacak, firmanın süreçteki tutumunu burada paylaş ki insanları bilgilendirmiş olursun bu firmaya karşı. Sosyal medya ÜNLÜ denilen gerekli gereksiz herkese koltuk hediye edip reklam yaptırmakla olmuyor bu işler.
 

Jason Statham

80+ Bronze
Katılım
28 Mart 2020
Mesajlar
561
Dahası  
Reaksiyon skoru
214
İsim
Jason Statham
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
İade almama olayı mantıklı değil. Bence bu işi kovalarsan senin lehine sonuçlanır. Koltuk işi dert oldu mu can sıkıyor, Allah kolaylık versin.
Kesinlikle kovalayacağım, yanlış kişiye denk geldiler iadeden sonra 14 gün içerisinde paramı yatırmazlarsa vah onlara diyorum. Umarım yatırmazlar da bi' güzel davamı açarım.

Kargoyu teslim alma, iade olduğunu söyle geri gitsin bakalım neler olacak, firmanın süreçteki tutumunu burada paylaş ki insanları bilgilendirmiş olursun bu firmaya karşı. Sosyal medya ÜNLÜ denilen gerekli gereksiz herkese koltuk hediye edip reklam yaptırmakla olmuyor bu işler.

Kesinlikle süreci paylaşacağım. Birkaç farklı siteye de bu şikayetimi yükledim. Takipte kalın.

1- Şu anda kendilerine ulaşamıyorum, tekrar tekrar arıyorum.
2- Onlarca kez aradım ve açtılar, hiçbir şekilde IADE almayacaklarını THH'yi kazansam bile buna itiraz edeceğini, mahkemeyi dahi kazansam itiraz edeceklerini beyan ettiler.
 

Ekler

  • Screenshot_2023-09-06-18-03-27-001_com.whatsapp.jpg
    Screenshot_2023-09-06-18-03-27-001_com.whatsapp.jpg
    113 KB · Hit: 17
  • Screenshot_2023-09-06-18-03-32-054_com.whatsapp~2.jpg
    Screenshot_2023-09-06-18-03-32-054_com.whatsapp~2.jpg
    111.3 KB · Hit: 12
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
911,132
Mesajlar
8,339,346
Üyeler
141,401
Son üye
umut4444
Top Bottom