Zotac 4060ti iyi midir? ??

4060 ini kullandim soğutma performansi iyi degil.
 
kendim kullanıyorum Furmark testinde max 83 dereceyi gördü ortalama 65 70 derecelerde gezdi
 
Güzel bir karşılaştırması var.

Fiyatına göre alınabilecek bir model.
 
4060 modeli var yazın ortasında en fazla 75 dereceyi gördüm.Suan aktif kullanımımda CS2 de 62,RDR2 DE 58-63 derece arasında değerler veriyor uzun saatler oynuyorum
 
Geri
Top