Razer kraken x lite 1300 TL

Evet hemen bozuluyor
 
Razer'ın isminde x ve lite geçen hiç bir modeli kaliteli değil.
 
Bende var aynısından 6 aydır kullanıyorum, rahat ve konforlu ama ses kalitesi kötü olduğundan tavsiye etmiyorum.
 
uygun gibi de yazdıklarınızdan dolayı bi geri adım attım.
 
kraken x kullandım pek bi şey olmadı pedlerde soyulma harici ama kalite yok
 
Alma bütçe artır daha iyisini al en kötü havitin kulaklıklara bak.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,899
Mesajlar
11,082,331
Üyeler
198,213
Son üye
Beratcxn
Geri
Top