Gulikit KK3 pro mu ES pro mu

Furchlost

80+ Bronze
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
523
Reaksiyon skoru
128
Bütçe
3000
Herkese selamlar, eafc26 da ultimate team için gamepad alacağım, gecikme değerlerinde dolayı es pro daha mantıklı görünüyor fakat kk3 pro da daha kaliteli duruyor, tavsiyesi fikri olan var mı
 
https://wraithesports.com/products/...M8rkmKUzrpCXTO1lC0ohEb&variant=49399969054913
1778191747689.webp

ben senin yerinde olsam şunun pro olanın gelmesini beklerdim. günde 5 kere düsürüyorum taş gibi. gamesir supernova ilk düsmede 3 parcaya bölündü.
 
Herkese selamlar, eafc26 da ultimate team için gamepad alacağım, gecikme değerlerinde dolayı es pro daha mantıklı görünüyor fakat kk3 pro da daha kaliteli duruyor, tavsiyesi fikri olan var mı
ES Pro kullanıyorum 2.4ghz gibi çalışıyor bt olmasına rağmen hiç gecikme yok. Param cebimde kalsın işimi görsün dersen es pro alabilirsin. 3k bandına battle axe pro öneririm kk3 pro yerine.
 
ES Pro kullanıyorum 2.4ghz gibi çalışıyor bt olmasına rağmen hiç gecikme yok. Param cebimde kalsın işimi görsün dersen es pro alabilirsin. 3k bandına battle axe pro öneririm kk3 pro yerine.
Hissiyatı naısl hocam, şuan dualshock 4 kullanıyorum, sürekli analog arızalanıyor, değişim zamanı geldi
 
Gayet iyi hocam fazlasıyla işimi görüyor benim xbox gamepad ilede birebir ele çok rahat oturuyor.
Ne kadar süredir kullanıyorsunuz hocam, birde soyulma falan yaptı mı joystick
 
Hayır henüz bir soyulma aşınma vs olmadı yurtdışı gümrük muafiyeti olayı çıktığında almıştım bir kaç ay oldu.
ES pro aldım hocam, yaptığınız ayar veya güncelleme var mı? Şunu yapsan daha iyi oluyor dediğin
 
Firmware güncellemesi var ise onu yapın. Birde sticklerin hassiyet ayarı var kendine göre deneyip ayarlayabilirsin. Ben %100'de kullanıyorum.
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2026-05-09 231503.webp
    Ekran görüntüsü 2026-05-09 231503.webp
    6.1 KB · Hit: 46
Yeni konu acmayim kablolu kullanmak istiyorum kablo çıkıyor mu içinden ES pro nun
 
Yeni konu acmayim kablolu kullanmak istiyorum kablo çıkıyor mu içinden ES pro nun
çıkıyor, ben kablolu kullanıyorum fifada,polling 900-1000hz veriyor, dualshock 4 vardı, ona göre çok hızlı tepki veriyor gibi hissediyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,985
Mesajlar
11,072,279
Üyeler
198,022
Son üye
Talhaglpk
Geri
Top