ES Pro kullanıyorum 2.4ghz gibi çalışıyor bt olmasına rağmen hiç gecikme yok. Param cebimde kalsın işimi görsün dersen es pro alabilirsin. 3k bandına battle axe pro öneririm kk3 pro yerine.Herkese selamlar, eafc26 da ultimate team için gamepad alacağım, gecikme değerlerinde dolayı es pro daha mantıklı görünüyor fakat kk3 pro da daha kaliteli duruyor, tavsiyesi fikri olan var mı
Hissiyatı naısl hocam, şuan dualshock 4 kullanıyorum, sürekli analog arızalanıyor, değişim zamanı geldiES Pro kullanıyorum 2.4ghz gibi çalışıyor bt olmasına rağmen hiç gecikme yok. Param cebimde kalsın işimi görsün dersen es pro alabilirsin. 3k bandına battle axe pro öneririm kk3 pro yerine.
Gayet iyi hocam fazlasıyla işimi görüyor benim xbox gamepad ilede birebir ele çok rahat oturuyor.Hissiyatı naısl hocam, şuan dualshock 4 kullanıyorum, sürekli analog arızalanıyor, değişim zamanı geldi
Hayır henüz bir soyulma aşınma vs olmadı yurtdışı gümrük muafiyeti olayı çıktığında almıştım bir kaç ay oldu.Ne kadar süredir kullanıyorsunuz hocam, birde soyulma falan yaptı mı joystick
ES pro aldım hocam, yaptığınız ayar veya güncelleme var mı? Şunu yapsan daha iyi oluyor dediğinHayır henüz bir soyulma aşınma vs olmadı yurtdışı gümrük muafiyeti olayı çıktığında almıştım bir kaç ay oldu.
çıkıyor, ben kablolu kullanıyorum fifada,polling 900-1000hz veriyor, dualshock 4 vardı, ona göre çok hızlı tepki veriyor gibi hissediyorumYeni konu acmayim kablolu kullanmak istiyorum kablo çıkıyor mu içinden ES pro nun