🔥İndirim Asus Tuf Gaming Lc Iıı 360 Argb White Edition İşlemci Sıvı Soğutucu 5.332 Tl 🔥

Alpha45

80+ Silver
Katılım
14 Ekim 2025
Mesajlar
3,255
Reaksiyon skoru
2,241
Ürün şu an son 6 ayın en düşük fiyatında. Pompa üzerindeki TUF yazısı sabit kalıp sadece renkleri değişse de, Overclockers.ua testlerine göre sunduğu saf kas gücü Arctic Liquid Freezer III Pro 360mm ile benzer seviyede. Arctic'e kıyasla yük altında 3-4 dB(A) daha sesli çalışıyor ve performansı korumak için pompayı yüksek devirde tutmak gerekiyor. Ek olarak Root-Nation incelemesinde, 12 çekirdeğin 5.5 GHz'e sabitlendiği 209W'lık ağır yükte bile sıcaklığı 85°C'yi geçirtmeyerek (fan 2600, pompa 2900 RPM) fiyatına göre çok sağlam bir performans sergilediği belirtilmiş; ihtiyacı olan değerlendirebilir.
Kaynaklar:
 
artic freeze III 360 pro mu bu mu arkadaşlar ikiside aynı fiyat
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


arctic 300tl daha ucuz gerçi
Fiyatlar aynıysa lf3 de tercih edilebilir ama asusun sevdiğim yanı 6 yıl garanti olayı güzel . Sitesinde ekranın farklı animasyonları olduğu belirtiliyor sıcaklık değerleri gif vs .
Edit : Bahsettiğim model sonunda lcd ibaresi var bu model paylaşan arkadaşın dediği gibi pompa üzeri sabit rgb var ekranlı değil galiba .
 
Son düzenleme:
Bu arada güzel fiyat ben uzun süredir takip ediyorum son dönemde 6500 e falan görmüştüm ama özellikle lcd versiyonu var onu istiyorum indirimde bulursam bakalım. :) paylaşım için teşekkürler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

artic freeze III 360 pro mu bu mu arkadaşlar ikiside aynı fiyat
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


arctic 300tl daha ucuz gerçi
performans olarak arctic III 360 pro daha iyi hocam ben sadece benim ekosisteme uygun olduğu için bunun lcd versiyonunu almayı düşünüyorum. Yoksa arctic III 360 pro daha iyi hocam.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Fiyatlar aynıysa lf3 de tercih edilebilir ama asusun sevdiğim yanı 6 yıl garanti olayı güzel . Sitesinde ekranın farklı animasyonları olduğu belirtiliyor sıcaklık değerleri gif vs .
Türkiyedeki garantileri farklı olabiliyor hocam. Bende bir çok asus ürün var globalden farklı oluyor garantileri ama gene de bir çok markadan daha uzun garanti veriyorlar.
 
Bu arada güzel fiyat ben uzun süredir takip ediyorum son dönemde 6500 e falan görmüştüm ama özellikle lcd versiyonu var onu istiyorum indirimde bulursam bakalım. :) paylaşım için teşekkürler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


performans olarak arctic III 360 pro daha iyi hocam ben sadece benim ekosisteme uygun olduğu için bunun lcd versiyonunu almayı düşünüyorum. Yoksa arctic III 360 pro daha iyi hocam.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Türkiyedeki garantileri farklı olabiliyor hocam. Bende bir çok asus ürün var globalden farklı oluyor garantileri ama gene de bir çok markadan daha uzun garanti veriyorlar.
Prime 360mm için müşteri hiz. ile görüştüm 6 yıl olduğunu teyit ettiler ona dayanarak öyle söyledim ama tabi burası türkiye kimse doğru düzgün hakkını savunamıyor büraksiye girip oraya başvur burayı git derken insanı yıldıran bir sistem var ayrıca servisi ile görüşüp teyit ettirmekte fayda var
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: VeVx
Bunun LCD versiyonunu ilk çıktığı gibi aldım tuf sistemle uyumlu olsun diye performansta sorun yok ama fanları gen2 olarak çalışmıyor. İncelemelerde gen2 gözükmesine rağmen..
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: VeVx
Bunun LCD versiyonunu ilk çıktığı gibi aldım tuf sistemle uyumlu olsun diye performansta sorun yok ama fanları gen2 olarak çalışmıyor. İncelemelerde gen2 gözükmesine rağmen..
gen2 ne demek anlamadım hocam bende aynı lcd versiyonu düşünüyorum da
 
Fiyatı 600TL daha düşmüş beyler çok iyi fiyat ihtiyacı olan değerlendirsin.
 
Ürün şu an son 6 ayın en düşük fiyatında. Pompa üzerindeki TUF yazısı sabit kalıp sadece renkleri değişse de, Overclockers.ua testlerine göre sunduğu saf kas gücü Arctic Liquid Freezer III Pro 360mm ile benzer seviyede. Arctic'e kıyasla yük altında 3-4 dB(A) daha sesli çalışıyor ve performansı korumak için pompayı yüksek devirde tutmak gerekiyor. Ek olarak Root-Nation incelemesinde, 12 çekirdeğin 5.5 GHz'e sabitlendiği 209W'lık ağır yükte bile sıcaklığı 85°C'yi geçirtmeyerek (fan 2600, pompa 2900 RPM) fiyatına göre çok sağlam bir performans sergilediği belirtilmiş; ihtiyacı olan değerlendirebilir.
Kaynaklar:
Hocam siyah anakart ile cok kötü dururumu. Niyetim cok şekil parıldamalı bir kasa değil. derece yazsın çokda ışık olmasın ama çirkinde durmasın. ( Daha kasa almadım )
 
Hocam siyah anakart ile cok kötü dururumu. Niyetim cok şekil parıldamalı bir kasa değil. derece yazsın çokda ışık olmasın ama çirkinde durmasın. ( Daha kasa almadım )
Yani bilemedim ki hocam ama kasayıda beyaz alırsanız bence sırıtmaz gibi geliyor bana çok güzel bile olabilir.
 
Geri
Top