2. Ekran Olarak Kullanacagım Monitör Önerisi

anladım yok saolun böyle bir şey düşünmüyorum ya masa açık hava dügünlerde yemek dagıtılan masalardan biraz büyük ben sağa sola oynatıyorum :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bu attıgınız lg de iyi gibi duruyor yeni farkettimde bu fiyata çıkmaya gerek varmı bunun için yarın bi vatana vs bakıcam belki ellerinde vardır iyi bir şey ana bilgisayarım için odysey g3 almıştım samsung memnunda kaldım açıkçası belki onada bakabilirim
odyssey g3 kötü monitör aslına bakarsanız va olan paneli özellikle bizim ülkede asla sevmezler
 
Selam, aktif şekilde senin sistemine benzer sistemim var Ekran için Boyut tercihin ve çözünürlük tercihin nedir masa büyüklüğü nedir ? kendim için söyleyim ben 2k 27" al derim. 27" FHD var bir de 27" 2K monitör var. ikisi arasında aşırı fark var. Oyun kısmıyla ilgilenmiyorum sadece üretkenlik üzerine yorum yapabilirim Kendi sistemim rahat çalışmak için 160cm masam var. 2 adet 27" Monitör ve Laptop gayet güzel bir şekilde sığıyor.
Ana monitör => MSI PRO MP275Q 27" 1 ms 2K IPS 100 Hz Monitör
ikinci monitör => Samsung Odyssey G3 27" 1 ms Full HD Monitör
benim sistemim bu şekilde MSI hepsiburada satıcısından alındı. ölü piksel ve şansıma ışık sızması neredeyse yok denecek kadar az. 2 ay öncesinden MSI monitörü 5500'e almıştım dahili hoparlör vardı çok iyi bir performans bekleme ama iş görür.
merhabalar . masa boyutumu bilmiyorum ama 2k piyasada en ucuz 7k civarı ve markasını pek duydugum söylenemez kullandıgım laptop 2.5k bu yeterli diye düşünüyorum fazlada para çıkarmak istemiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

odyssey g3 kötü monitör aslına bakarsanız va olan paneli özellikle bizim ülkede asla sevmezler
ips kullanıyorum hocam memnunum bi sorun yaşamadım çok şükür
 
Geri
Top