O nasıl olduBende 300 tl ye 6 kutu aldım![]()
O nasıl olduBende 300 tl ye 6 kutu aldım![]()
Hemen kullanmamış üyelikle girdim 700/300 varmışO nasıl oldu![]()
Hocam bu tür Uluslararası büyüklükte şirketlerin yüzde 99 unun arkası temiz değil zaten ben burada sırf hissesi var diye boykot edilmesini garip buldum sonuçta yatırımları sadece oradaAfrika’ka da köle çalıştırıyordu zamanında sömürüyordu hala devam ediyor mu bilmiyorum.