7600x 9070xt Darboğaz Olurmu?

7600x güzel işlemci, darboğaz falan da yapmaz. 9600x’le neredeyse aynı performansı veriyor sadece TDP değeri daha yüksek ve sıcak çalışıyor o yüzden de sıvı soğutma şart gibi bir şey. 7500x3d bir tık daha iyi ama profesyonel değilsen farkı da hissedebileceğinden şüpheliyim.
Özetle 9070 xt ve 7600x 1080p için de 1440p için de gayet yeterli ve güzel bir kombinasyon. Alırsan üzmez
 
7600x güzel işlemci, darboğaz falan da yapmaz. 9600x’le neredeyse aynı performansı veriyor sadece TDP değeri daha yüksek ve sıcak çalışıyor o yüzden de sıvı soğutma şart gibi bir şey. 7500x3d bir tık daha iyi ama profesyonel değilsen farkı da hissedebileceğinden şüpheliyim.
Özetle 9070 xt ve 7600x 1080p için de 1440p için de gayet yeterli ve güzel bir kombinasyon. Alırsan üzmez
RAM 16 olduğu için V cache işlemci ben tercih ederim ram eksikliğinden gelecek performans kaybını izole ediyor çünkü
 
7600x güzel işlemci, darboğaz falan da yapmaz. 9600x’le neredeyse aynı performansı veriyor sadece TDP değeri daha yüksek ve sıcak çalışıyor o yüzden de sıvı soğutma şart gibi bir şey. 7500x3d bir tık daha iyi ama profesyonel değilsen farkı da hissedebileceğinden şüpheliyim.
Özetle 9070 xt ve 7600x 1080p için de 1440p için de gayet yeterli ve güzel bir kombinasyon. Alırsan üzmez
RAM 16 olduğu için V cache işlemci ben tercih ederim ram eksikliğinden gelecek performans kaybını izole ediyor çünkü
V cache işlemci eklersen +7 k en az olması lzm
 
Ram kıtlığı yüzünden ben de x3d tercih ederim ama 7500x3d olmazdı tercihim. 7800x3d olsa düşünmeden 7800x3d derdim.
Yalnız 7600x ve 7500x3d kıyaslanıyorsa 7600x derim çünkü 7500x3d o parayı hak eden bir işlemci değil
 
Gene ezberciler 1080p de darboğaz yapar vs demiş. Hiçbir cacık olmaz iki parçada 10 numara olmuş güle güle kullan. Daha yeni olsun mimarisi farklı olsun dersen 1500tl büyük bi fark değil verilebilir
 
Sistem bu

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


2k monitör alıcam
Hocam geçen bu sistemin hemen hemen aynısı 65k ya fln alına biliyordu haberin olsun
 
Geri
Top