Yardım Iem Kulaklık Önerir Misiniz ? Bütçe 6000 TL

TaHao

80+ Silver
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
2,099
Reaksiyon skoru
1,141
Sadece müzik dinlemek için istiyorum, baslar benim için önemli çamurlaştırmasın ama iyi vursun ve konforlu olsun başka dileğim yok. bulduklarım truthear zero blue 2 sıfır amazon 5800tl, kefine delci sıfır 4000tl, simgot ew 300 dsp 2. el 4750 tl, EarAcustic VSA-MAX 4250 tl 2. el temiz. Sizce ne alayım ? elimde moondrop echo A usb dac var. SAnırım ew300 sıfır alacağım 5400'e.
 
Son düzenleme:
Sadece müzik dinlemek için istiyorum, baslar benim için önemli çamurlaştırmasın ama iyi vursun ve konforlu olsun başka dileğim yok. bulduklarım truthear zero blue 2 sıfır amazon 5800tl, kefine delci sıfır 4000tl, simgot ew 300 dsp 2. el 4750 tl, EarAcustic VSA-MAX 4250 tl 2. el temiz. Sizce ne alayım ? elimde moondrop echo A usb dac var.
Diğer açtığın konuyuda gördüm ama bilgim yok.
 
Bütçen yüksek olduğu için Epz G30 olabilir belki. Tasarımı da bence güzel. Tamamen müzik amaçlı mı onu sitesinden bir araştır.
Oyuna yönelikmiş, 3900 a sıfır earacoustic vsa max buldum almaya gidicem şimdi Allah utandırmasın inş patlamam
 
Oyuna yönelikmiş, 3900 a sıfır earacoustic vsa max buldum almaya gidicem şimdi Allah utandırmasın inş patlamam
İnşallah bir sıkıntı yaşamazsın. Güzel bir ürüne benziyor. Görünüşü ile müzik için tasarlanmış gibi zaten. Fiyatı biraz ucuzmuş ama. 🤔
 
Son düzenleme:
İnşallah bir sıkıntı yaşamazsın. Güzel bir ürüne benziyor. Görünüşü ile müzik için tasarlanmış gibi zaten. Fiyatı biraz ucuzmuş ama. 🤔
Valla bence de ucuz, 2 saat kullanıp kaldırmış uzun zaman önce yurt dışından almış. Baya niş bir kulaklık dışarda takılcak gibi değil, ses karakteri de vokallere yönelik herkes sevmez ondan ucuz bence veya bir haltlar dönüyor ve benim bundan haberim yok sjkfkskfk :D 30 dk sonra belli olacak
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Mrc0
3 saat yol teptim ama değdi. Çocuk hiçbir jelatinini bile sökmemiş sıfır aldım direk 3900 liraya. Ses olarak ai ne dediyse o, tizler yüksek ve biraz kulak cırmalıyor, midler iyi, baslar öyle fena vurmuyor ama çok hızlı ve detaylı. Tizleri kontrol altına alabilirsem usb dac ile çok seveceğim çünkü inanılmaz detaylı müzik çalıyor resmen her şeyi duyuyorsun en küçük zili bile. Konfor kötü sanıyordum acayip rahat ve malzeme de çok kaliteli.
 
  • Muhteşem
Reaksiyonlar: Mrc0
Geri
Top