ht08 kronik sorunlu ürün, almanı önermem.Sizce hangisini almalıyım? Bütçem 2000 eğer daha iyisi var derseniz öneriye açığım.
baseus hariç diğer ikisinide kullandım ben ht 08 derdim hala kullanıyorum , neden ht 08 hibrit olduğu için ses kalitesi nasıl performans veriyorsa pilinden tut cihaza bağlanma hızı aynı kalitede , ama cmf gelince pil hızlı bitiyor üstüne bazen bağlanırken sorun yaşıyorum ve tronpet sesi gibi sesler baslar ***** saçma yansıtıyor , ht 08 kronik diyenler şunu diyeyim öyle bir dönem oldu ki bütün firmalar herkes 1 satarken bu adamlar 100 sattı orda b!k! sardı hatalı üretimler ortaya çıktı ondan kaynaklı tabikide firmanın hatası ben ilk alanlardanım bende bir sorun çıkmadı sorun çıkanların hepsi resmen indirim dönemi almışlar bunu farkettim ondan çıkardım bu sebebiSizce hangisini almalıyım? Bütçem 2000 eğer daha iyisi var derseniz öneriye açığım.