Maksımum 3k Ya Manyetık Güzel Sesli Klavye Önerisi

delervern

80+
Katılım
8 Şubat 2026
Mesajlar
9
Reaksiyon skoru
0
merhaba son klavyem bozulduğu ıcın yenı klavye almak ıstıyorum butcem 3 k cıvarı fps oyunları oynadıgım ıcın manyetık olmasını ıstıyorum arkadaşımda w60 var onun sesi baya hoşuma gidiyor alıınabılır mı sızce veya ne almalıyım
 
merhaba son klavyem bozulduğu ıcın yenı klavye almak ıstıyorum butcem 3 k cıvarı fps oyunları oynadıgım ıcın manyetık olmasını ıstıyorum arkadaşımda w60 var onun sesi baya hoşuma gidiyor alıınabılır mı sızce veya ne almalıyım
w60 iyi klavye ama wraithten ürün almak tamamen piyango işi . bende akko fun60pro var iyi güzel klavye ama . bazen sorun cıkarıyor . pc her acıldığında A tusu oto sürekli press yapıyor yazılımsal olarak sıkıntılı gibi ama önemli bişe değil a tusuna 1 kere daha basınca düzeliyor . ileride baska sorun cıkarırı mı bilemem 4 5 ay oldu alalı
 
w60 iyi klavye ama wraithten ürün almak tamamen piyango işi . bende akko fun60pro var iyi güzel klavye ama . bazen sorun cıkarıyor . pc her acıldığında A tusu oto sürekli press yapıyor yazılımsal olarak sıkıntılı gibi ama önemli bişe değil a tusuna 1 kere daha basınca düzeliyor . ileride baska sorun cıkarırı mı bilemem 4 5 ay oldu alalı
o klavyeyıde gördüm sesi güzel mi ıkısınden hangısı daha ıyı
 
o klavyeyıde gördüm sesi güzel mi ıkısınden hangısı daha ıyı
güzel sesi var öyle eski mekanik red switch klavyem gibi gürültülü değil daha yumusak . w60ın sesini bilmiyorum . pc hocası fun60pronun videosunu cekmişti oradan bakabilirsin sese
 
merhaba son klavyem bozulduğu ıcın yenı klavye almak ıstıyorum butcem 3 k cıvarı fps oyunları oynadıgım ıcın manyetık olmasını ıstıyorum arkadaşımda w60 var onun sesi baya hoşuma gidiyor alıınabılır mı sızce veya ne almalıyım
şu wraith w60-w75 i kadar overrated reklam ürünleri görmedim hayatımda. Sıradan ürünler satıldıkları paralara çok daha iyi klavyeler var. 3k paranız varsa mekanik olarak hissiyat ve ses olarak Leobog hi75c alırım full alüminyum kasa selefileri 5k dan satılıyor. Manyetik alacaksam da Gameraider k1 he alırım 3k ya.
 
bende bundan var sesi gayet güzel tabi kulaklık takınca duyulmuyo memnuunm driveri web driver 8k hz kablosuz özelliği olsa daha iyi olurmuş tabi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bende bundan var sesi gayet güzel tabi kulaklık takınca duyulmuyo memnuunm driveri web driver 8k hz kablosuz özelliği olsa daha iyi olurmuş tabi
içerisinde ekstra olarak kendi yalıtımıda var ben havalandırma yalıtım koyayım dedim içine sığmadı sığdıda kendi kasasında yamukluk yaptı sağ sol oynamaya başladı tek olarak kağıt bant ile 3 kat daha çektim öyle olunca bir sıkıntı olmadı
 
bende bundan var sesi gayet güzel tabi kulaklık takınca duyulmuyo memnuunm driveri web driver 8k hz kablosuz özelliği olsa daha iyi olurmuş tabi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


içerisinde ekstra olarak kendi yalıtımıda var ben havalandırma yalıtım koyayım dedim içine sığmadı sığdıda kendi kasasında yamukluk yaptı sağ sol oynamaya başladı tek olarak kağıt bant ile 3 kat daha çektim öyle olunca bir sıkıntı olmadı
Eğer sadece yazı yazmak, günlük işler yapmak veya hikayeli oyunlar oynamak için bir klavye arıyorsan bu klavye sana biraz "fazla" veya kablosuz olmadığı için gereksiz gelebilir.

Ancak Apex Legends, Rust, Valorant gibi milisaniyelerin ve akıcı takibin (tracking) hayati olduğu oyunları oynuyorsan, bu bütçede alabileceğin en canavar, en premium hissettiren fiyat/performans manyetik klavyelerinden biridir. Alanların neredeyse tamamı oyun içi reflekslerinin hızlandığını belirtiyor. buda yapay zekanın yorumu
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,012
Mesajlar
11,083,352
Üyeler
198,226
Son üye
ozzietmp
Geri
Top