- Katılım
- 1 Kasım 2024
- Mesajlar
- 27
- Reaksiyon skoru
- 2
- Bütçe
- 1000
Hocam kasam gamepower warcryın ilk versiyonu biliyorum airflow kötü. İşlemcim ryzen 5 3600 termal macun değiştim ve soğutucu olarak thermalright x90 se argb taktım sıcaklık 98 dereceden 75 dereceye kadar geriledi ama bence hala yeterli değil çünkü başkalarına bakıyorum 55 60 derecede kullanıyolar.Odam mousepadimi eriticek kadar sıcak onun da etkisi var tabii.
Kasamın altında 3 tane içeri hava üfleyen yan tarafında da 3 tane egzoz fanı var ama arka odacığa doğru üflediğinden çok bi etkisi yok. Arka tarafta 80mmlik 2 tane fan desteği var önerebiliceğiniz 80mm egzoz fanı var mı(soğutucumun fanı 2200rpm 32,77cfm airflowa sahip) ve üst tarafa da 3x120mm egzoz fanları almalı mıyım
Kasamın altında 3 tane içeri hava üfleyen yan tarafında da 3 tane egzoz fanı var ama arka odacığa doğru üflediğinden çok bi etkisi yok. Arka tarafta 80mmlik 2 tane fan desteği var önerebiliceğiniz 80mm egzoz fanı var mı(soğutucumun fanı 2200rpm 32,77cfm airflowa sahip) ve üst tarafa da 3x120mm egzoz fanları almalı mıyım