Ryzen 5 3600 İşlemci Soğutucu Önerisi

Yumud

80+
Katılım
1 Şubat 2025
Mesajlar
92
Reaksiyon skoru
29
Bütçe
1250
Merhaba Ryzen 5 3600 İşlemci ve Rtx 2060 super 8GB Kullanıyorum işlemci çok ısınıyor, ileride 5600e geçmeyi düşünüyorum hem ona yatırım yapmak hemde elimde ki işlemcinin daha serin çalışmasını sağlamak adına soğutucu arayışım mevcut bütçeyi belirttim bu paraya sıvı soğutma gelmeyeceği için en ideal kule tipi soğutucu önerirseniz sevinirim.
 
Merhaba Ryzen 5 3600 İşlemci ve Rtx 2060 super 8GB Kullanıyorum işlemci çok ısınıyor, ileride 5600e geçmeyi düşünüyorum hem ona yatırım yapmak hemde elimde ki işlemcinin daha serin çalışmasını sağlamak adına soğutucu arayışım mevcut bütçeyi belirttim bu paraya sıvı soğutma gelmeyeceği için en ideal kule tipi soğutucu önerirseniz sevinirim.
https://www.hepsiburada.com/thermal...u-intel-uyumlu-hava-sogutucu-p-HBCV00009PTG67 Bu fazla fazla yeter.
 
İntel uyumlu bu benim işimi görmez maalesef
kutusundan hem amd hem intel için braketler çıkıyor hocam ikisinede uyumlu. Dünyadaki tüm 7500f kullananlar bunu kullanıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kutusundan hem amd hem intel için braketler çıkıyor hocam ikisinede uyumlu. Dünyadaki tüm 7500f kullananlar bunu kullanıyor.
Yorumlarına bakabilirsin herkes amd işlemciye takmış
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Daha sağlam bişey istersen çift fanlı bu var https://www.hepsiburada.com/thermal...lu-intel-amd-uyumlu-sogutucu-p-HBCV00007GI69M İlerde güncellersen falan işlemcini buda gayet iyidir ama bence gerek yok.
 
Intel ve AMD hepsine uyumlu bu modeller genellikle.

Thermalright assasin 1klık modelleri işini görür , ilerde 7800x3d alır takarım diyorsan geleceğe yatırımlık soğutma değil
 
Corsair tek fanlı sıvı soğutucu 700tlye alınır mı ?
 
Merhaba Ryzen 5 3600 İşlemci ve Rtx 2060 super 8GB Kullanıyorum işlemci çok ısınıyor, ileride 5600e geçmeyi düşünüyorum hem ona yatırım yapmak hemde elimde ki işlemcinin daha serin çalışmasını sağlamak adına soğutucu arayışım mevcut bütçeyi belirttim bu paraya sıvı soğutma gelmeyeceği için en ideal kule tipi soğutucu önerirseniz sevinirim.
Bütçen El Veriyorsa .

REFERAL LİNK SANSÜRLENMİŞTİR‎‎‎ ‎8VYeyFHi2I/
 
Merhaba Ryzen 5 3600 İşlemci ve Rtx 2060 super 8GB Kullanıyorum işlemci çok ısınıyor, ileride 5600e geçmeyi düşünüyorum hem ona yatırım yapmak hemde elimde ki işlemcinin daha serin çalışmasını sağlamak adına soğutucu arayışım mevcut bütçeyi belirttim bu paraya sıvı soğutma gelmeyeceği için en ideal kule tipi soğutucu önerirseniz sevinirim.
Hocam büyük ihtimalle yeni soğutucu almışsındır diye öneri vermiyorum şuanda. Bende de r5 3600 ve gtx1660s var termal macun değişmeden önce stok fan ile 95 98 derecelere çıkıyodu. Termal macun değiştim ve thermalright assassin x90se aldım(kasama anca bu sığıyo) ve 75 dereceye kadar geriledi ama bence hala çok fazla bi değer sende ortalama kaç derecelerde geziyo karşılaştırmak için sordum. Bu arada odam mousepadimi eriticek kadar sıcak ve kasam gamepower warcry airflow olarak zayıf bi kasa. Eğer aramızda çok fark çıkarsa ne yapmalıyım sizce
 
Hocam büyük ihtimalle yeni soğutucu almışsındır diye öneri vermiyorum şuanda. Bende de r5 3600 ve gtx1660s var termal macun değişmeden önce stok fan ile 95 98 derecelere çıkıyodu. Termal macun değiştim ve thermalright assassin x90se aldım(kasama anca bu sığıyo) ve 75 dereceye kadar geriledi ama bence hala çok fazla bi değer sende ortalama kaç derecelerde geziyo karşılaştırmak için sordum. Bu arada odam mousepadimi eriticek kadar sıcak ve kasam gamepower warcry airflow olarak zayıf bi kasa. Eğer aramızda çok fark çıkarsa ne yapmalıyım sizce
hangi macunu kullanıyorsun ve odan sıcaksa+kasa hava akışın kötüyse kabul edilebilir zira klima kapalı sıvı soğutmayla thermalgrizzy ile benim 5500 lolde 70 e yaklaşıyor
 
hangi macunu kullanıyorsun ve odan sıcaksa+kasa hava akışın kötüyse kabul edilebilir zira klima kapalı sıvı soğutmayla thermalgrizzy ile benim 5500 lolde 70 e yaklaşıyor
Arctic mx6 sürdüm ve evet kasanın hava akışı yeterli değil arkaya ve üste egzoz fanları almayı düşünüyorum da asıl kafamı kurcalayan benim bu değerler acaba normal değil mi eğer değilse bi sıkıntı mı var acaba. Yani normal olmadığını biliyorum da bu koşullara göre garip mi acaba
 

Ekler

  • file_00000000ce347246bd70c5c6547ee199.webp
    file_00000000ce347246bd70c5c6547ee199.webp
    101.7 KB · Hit: 14
Geri
Top