Ölü piksel gibi değil de sıkışmış piksel gibi geldi bana.Kırmızı daire içine aldığım sizce ölü piksel mi?
Ölü piksel gibi değil de sıkışmış piksel gibi geldi bana.
Tam olarak anlamak için Youtube da Ölü Piksel Testi videolarında incele.
Beyaz,siyah,kırmızı, yeşil, mavi ekranlarda bi kontrol et.
Eğer bu ekranlarda tamamen siyah renkte kalıyorsa ölü pikseldir. Senin yapabileceğin bişey yok.
Eğer siyah ekranda parlıyor ve diğer ekranlarda da sabit bir renkte kalıyorsa muhtemelen sıkışmış pikseldir.
Zamanla kendiliğinden geçebilir yada https://www.jscreenfix.com/ buradan bi 15-20 dk çalıştır bakalım, düzelebilir
Ölü piksel gibi değil de sıkışmış piksel gibi geldi bana.
Tam olarak anlamak için Youtube da Ölü Piksel Testi videolarında incele.
Beyaz,siyah,kırmızı, yeşil, mavi ekranlarda bi kontrol et.
Eğer bu ekranlarda tamamen siyah renkte kalıyorsa ölü pikseldir. Senin yapabileceğin bişey yok.
Eğer siyah ekranda parlıyor ve diğer ekranlarda da sabit bir renkte kalıyorsa muhtemelen sıkışmış pikseldir.
Zamanla kendiliğinden geçebilir yada https://www.jscreenfix.com/ buradan bi 15-20 dk çalıştır bakalım, düzelebilir
Ölü değilde sıkışmış piksel diyolar ya ona benziyor.Kırmızı daire içine aldığım sizce ölü piksel mi?
Ölü değilde sıkışmış piksel diyolar ya ona benziyor.
Aldığın yerle bir görüş. Tüm renklerde net bir şekilde fotoğrafla. Ölü mü sıkışmış mı yada alt piksel mi ? Kimi satıcılar amazon gibi zaten hemen iade alıyorlar ama markalarda iade yada değişim için belli kriterler oluyor 3-5 adet olması lazım gibi. Değiştirirlerse iyi ama yeni gelende de her zaman bu risk olacak biliyorsun.İade veya değişime değer mi sizce? Zamanla artar mı?
Bahsettiğin testi yaptım, halen siyahımsı nokta olarak devam ediyor.Aldığın yerle bir görüş. Tüm renklerde net bir şekilde fotoğrafla. Ölü mü sıkışmış mı yada alt piksel mi ? Kimi satıcılar amazon gibi zaten hemen iade alıyorlar ama markalarda iade yada değişim için belli kriterler oluyor 3-5 adet olması lazım gibi. Değiştirirlerse iyi ama yeni gelende de her zaman bu risk olacak biliyorsun.
Valla bilemiyorum. Renk bana tam ölü piksel gibi gelmedi.Bahsettiğin testi yaptım, halen siyahımsı nokta olarak devam ediyor.
Valla bilemiyorum. Renk bana tam ölü piksel gibi gelmedi.
Benim önceki IPS de vardı 2 tane sıkışmış. Kendi kendine 1 ay içinde düzeldi.
İşte çok koyu bir siyah olmadığı için ölü piksel değil gibi geldi. Daha net siyah oluyor ölü pikselde. Alt piksel de olabilir. Biliyosun pikseller 3 alt pikselden oluşuyor, mesela kırmızı ve mavi yanıyor. Yeşil sönmüş gibi düşün. Monitörü ne zaman aldın, marka ne, nereden aldın?Sıkışmış piksel için gemini diyor ki siyahta farklı bir renk olması lazım ve diğer renklerde de aynı renk kalması lazım, sende aynı şeyi diyorsun aslında. Siyahta yeşil mavi kırmızı renk gibi parlasa okey. Bu direk siyah hariç tüm renkle siyahımsı renk olarak kalıyor, çok koyu bir siyah değil ama ekran 2k olduğu için öyle gözüktüğünü düşünüyorum, 1080p olsaydı daha net belli olurdu, pikseller büyüdüğü için.