hocam arkadaşın sistemi toplamıştım onda kullandım, akşam oyunda bakalım ne veriyor diye ama arctic gerçekten tam f/p muhtemelen tükürsem onla bile soğuturGüzel soğutucu hocam, yük altında ortalama değerleri neler oluyor peki? Bende Thermalright Phantom Spirit kullanıyorum aktif olarak.
gerçi bende de 5800x3d var muhtemelen 7800x3d den daha fazla ısınıyordur. bunu gamepower skadi v2 360 ile soğutuyoruz. 60-65 arasındayım çoğu zaman (kasa içi sirkülasyon ve soğutma da iyi durumda)