Merhabalar, yeni bir gözlük alacağım.
Gözlerim en son 3.75 - 3.25 idi, şu anda muhtemelen 4 numaranın üzerindedir.
Hem cam hem çerçeve değiştireceğim ve kesinlikle 1.67 ya da 1.74 index inceltme yaptıracağım.
Bundan önce kullandığım 2 gözlüğü Atasun Optik’ten almıştım ve şahsen ne çok memnunum ne de memnun değilim diyebilirim, ortalama bir deneyimdi.
Şimdi de yeni gözlüğümü yine Atasun Optik’ten mi, farklı bir kurumsal mağazadan mı yoksa yerel bir mağazadan mı alsam diye düşünüyorum.
Bütçem 5K civarı.
Bu bütçeye yeni çerçeve ve cam alacağım.
Nereden almak daha mantıklı olur sizce?
Gözlerim en son 3.75 - 3.25 idi, şu anda muhtemelen 4 numaranın üzerindedir.
Hem cam hem çerçeve değiştireceğim ve kesinlikle 1.67 ya da 1.74 index inceltme yaptıracağım.
Bundan önce kullandığım 2 gözlüğü Atasun Optik’ten almıştım ve şahsen ne çok memnunum ne de memnun değilim diyebilirim, ortalama bir deneyimdi.
Şimdi de yeni gözlüğümü yine Atasun Optik’ten mi, farklı bir kurumsal mağazadan mı yoksa yerel bir mağazadan mı alsam diye düşünüyorum.
Bütçem 5K civarı.
Bu bütçeye yeni çerçeve ve cam alacağım.
Nereden almak daha mantıklı olur sizce?