o ram indirimi ayık kafayla yapılmazdı zatenVatan sahibini uyusturucudan almışlar
Sıfırı nerde 72k hocam? Aldığım model 2TB 13inç m4hangi mağazadaydı sıfırı 72k imiş eğer harbi kapalı kutuysa iyi fiyatmış ho
Evet doğru. Apple'ın 130k ya sattığı bir ürünü nasıl bu fiyata satıyorlar anlamak güç![]()
iPad Pro 13 inç Wi-Fi 2TB Standart Cam Gümüş MVX93TU/A - Apple - PT
Apple markalı iPad Pro 13 inç Wi-Fi 2TB Standart Cam Gümüş MVX93TU/A en uygun fiyatıyla sizleri bekliyor! PT Apple Premium Education Partner Pozitif Teknolojiwww.pt.com.tr
bu değil mi hocam? antenli modelide 78k
sizin aldığınız fiyat her türlü avantajlı zaten, hangi mağazada vardı hocam bende 256 lık kovalıyorum 56k ya satıyorlar teşhirini
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
bide 2 tb sadece depolama farketmiyor 1 tb ve üstü modellerde 16 gb ram var. mesela yeni yapay zeka özellikleri baz model ipad pro m4te yok sizinkinde olacak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
12gb m4 gerekiyor hocam 16 değil. Baz modellerde yararlanır yani
Ben aldim bu süpürgeden sadece filtresi ve fircasi biraz kirli geldi temizledim diger parcalari kullanilmamis batarya sagligi %100 durumda bende yeni firca filtre seti aldim kullaniyoruzEvet doğru. Apple'ın 130k ya sattığı bir ürünü nasıl bu fiyata satıyorlar anlamak güç
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bu ürünü satın almak istedim bugün.Tükenmek üzere yazdığı için ürün kapalı kutu. Personelle konuştum telefonda. Ürünün arızalı ve teşhirde olduğunu söyledi. Dedim öyleyse mailime fotoğraf atın arızalıysa da tamir edip kullanıcam. Tamam dedi. Aradan 1 saat geçti ürün de yok mail de![]()
Ankara söğütözünden mi aldınızBen aldim bu süpürgeden sadece filtresi ve fircasi biraz kirli geldi temizledim diger parcalari kullanilmamis batarya sagligi %100 durumda bende yeni firca filtre seti aldim kullaniyoruz
Daha önce elime geçmişti güzel cihaz ama tek eksisi güncelliğini yitirdi. Son one ui güncellemesini aldı diye biliyorum. Tan s10 sonrası 7 yıl güncelleme sözü verildi. Tab s9 da 4 güncelleme olması lazımİpad alma arefesindeydim ancak samsung tab s9 gördüm 17.000 e. Sizce alınır mı? Fiyat iyi gibi geldi taksit de var. İpad 11 almak istiyordum ancak ekosistem özelliklerini çok kullanmıyorum zaten. https://www.vatanbilgisayar.com/sam...b-128gb-11-android-tablet-sm-x710nzaatur.html
Bugün de tutuklanarak cezaevine gönderilmiş. Firmaya kayyum atanması yakındırVatan sahibini uyusturucudan almışlar
Vay anasını bu indirimler bosuna yapılmamış deseneDaha önce elime geçmişti güzel cihaz ama tek eksisi güncelliğini yitirdi. Son one ui güncellemesini aldı diye biliyorum. Tan s10 sonrası 7 yıl güncelleme sözü verildi. Tab s9 da 4 güncelleme olması lazım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bugün de tutuklanarak cezaevine gönderilmiş. Firmaya kayyum atanması yakındır
yok benimki marastan geldi ama sonrasında 3 magazada varken 2.yi satın aldım 3ü de problemli oldugu icin iptal olduAnkara söğütözünden mi aldınız
iyi fiyatEvet 1 adetti