❌İndirim Bitti! Nb F80 Monitör Kolu 975 TL

Siyahı düşmemiş sonra düşer alırız ya
 
bitane var kullaniyorum baya memnunum ilerde 2. monitorude alirim belki diye kenara atmak lazim
 
Ben delip kurdum sadece 10 kuruş boyutunda delik açmanız yeterli gayet sağlam oluyor
 
3 monitör var. Bundan 3 tane mi mantıklı çoklu kollar mı mantıklı bilen var mı?
 
3 monitör var. Bundan 3 tane mi mantıklı çoklu kollar mı mantıklı bilen var mı?
Monitörleri altlı üstlü kullanıcaksan çoklusu. Bununla altlı üstlü yapamazsın. Ama ayrı ayrı yanyana dizeceksen bu.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,392
Mesajlar
11,076,702
Üyeler
198,123
Son üye
kisaca_ysn
Geri
Top