Leon_Was_Here
80+ Silver
- Katılım
- 7 Mayıs 2022
- Mesajlar
- 2,220
- Reaksiyon skoru
- 998
Ddr5 geçmek için bakıyorum ama yine nasip değilmiş başka maçlara bakıcaz artık
o nasıl yapilyor hocam bir bilginiz var mitelefonla arayıp alanlar bitirdi stoğu. sadece bir tane teşhir ürünü kaldı![]()
Knk siparis hattı var oradan sipariş veriyorsuno nasıl yapilyor hocam bir bilginiz var mi
Kutuyu açarken mutlaka kayıt alınAz önce arayıp teşhir ürün göndereceklerini söylediler
olur soğutucusu sökük gelir mesela 3 aydır ram bekliyorum vatandanyav hocam ramin tehşiri mi olur teşhir dedikleri muhtemelen bi hazır sisteme takmışlardır o da iade edilmiştir açık kutu üründür
Varlık fonuna devredilirse senin iş dahada uzarKutuyu açarken mutlaka kayıt alın
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
olur soğutucusu sökük gelir mesela 3 aydır ram bekliyorum vatandan![]()
benim servise yeni giden 9070xt nitro sünnet bayramını kutlayan abdulmuttalibe hayırlı olsun djfgjdfgjgfdfgdVarlık fonuna devredilirse senin iş dahada uzar