hiç oynamadiysan alabilirsin . aldiktan sonra sunucular 2 3 yil daha çalışmaya devam ediyor oyuncu oluyor yine . ben fc26 cikmisien fc24 online oynuyordum hâlâ ama her mod yok bazı modlar kapatılıyor . eylülde fc27 alıcam diyorsan alma . fc 27 almam diyorsan alabilirsindaha önce fifa oynamadım steamde 14 dolar a düşmüş tr seslendirme falan gelmi alınır mı?
Ultime team de sezon bittiği için online nı ölüyor yavaş yavaş sezonlar kısmında online oynayabilirsin yine. Benim gibi kariyer modu oynıcaksan da alabilirsindaha önce fifa oynamadım steamde 14 dolar a düşmüş tr seslendirme falan gelmi alınır mı?