Klassegear İem Alınır mı

musaff

80+
Katılım
6 Eylül 2024
Mesajlar
190
Reaksiyon skoru
11
klassegear dan feel iem almak istiyorum bütcem 1k genel olarak oynadığım oyun valorant sizce alınır mı alan var mı
 
klassegear dan feel iem almak istiyorum bütcem 1k genel olarak oynadığım oyun valorant sizce alınır mı alan var mı
Ben kullanıyorum ancak mikrofon ihtiyacın oluyor bence, çünkü ses uzaktan geliyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben kullanıyorum ancak mikrofon ihtiyacın oluyor bence, çünkü ses uzaktan geliyor.
Kulaküstüne göre çok daha konforlu ve hafif yazın vazgeçilmez olur, ses kalitesi de modelden modele değişir ayrıca KZ de bakabilirsin daha çok model seçeneği var 1k altına.
 
harici mikrofonum var zaten o önemli değil ama sence kz zst x nasıl
Hocam bilgim yok o konuda ama KZ de daha cok seçenek var tek tek incelemen lazım, kulaküstünden geçiyorsan sanada benim gibi başta ses dandik gelecek sonra oturuyor yerine.
 
Hocam bilgim yok o konuda ama KZ de daha cok seçenek var tek tek incelemen lazım, kulaküstünden geçiyorsan sanada benim gibi başta ses dandik gelecek sonra oturuyor yerine.
microsoft copliota sordum bana kz edc pro yu önerdi illa da onu öneriyor edx veya edx pro vb bunları da merak ediyorum biri de sensei pro önermişti
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bilgim yok o konuda ama KZ de daha cok seçenek var tek tek incelemen lazım, kulaküstünden geçiyorsan sanada benim gibi başta ses dandik gelecek sonra oturuyor yerine.
ve feel iemi ben kullanıyorum dedin oyunlarda nasıl özellikle valorant da
 
Valorant için gayet yeterli. Hatta ilk aldığımda BF6 deneyip, gürültülü yerlerde beğenmemiştim. Ama dün yeni pazar haritasında oynadım, gayet güzel ses kasılıyor. BF6 halen ses tarafında sorunlu bir oyun. Valorant, CS2 gibi oyunlar gayet yeterli olur yani. Bu arada testleri JAK versiyonu, Apple DAC ve type-c dönüştürücü ile yaptım. Kulaklığı çıkışında ₺900 denk getirmiştim galiba. Apple DAC ₺350 civarı, keza dönüştürücü de o fiyatlarda.

1781274457990.webp


Alıyorsanız Type-C modelini alın. Type-C modeli parazit ve beyaz gürültü yaşatmayacaktır. JAK alırsanız IEM kulaklıklar bilgisayardan gelen elektrik, titreşim vb. dolayı gürültü oluştururlar. Genelde de bu gürültüyü DAC çözüyor. JAK alırsanız ayrıca Apple DAC ve dönüştürücü bütçeye eklenince kulaklık ₺1600 çıkıyor.

Type-C versiyonunda kutu içeriğinde USB dönüştürücü var. JAK versiyonunda Y kabloda geliyor. Aslında bu fiyata bunları göndermeleri de iyi bir şey. Genelde yabancı firmalar veya ses kartları bu tarz ürünleri içerisinde gönderiyor. Wraith'de mesela Y kablo yoktu, gerçi o da kulağa göre şekil alan plastik uçlardan gönderiyordu. Adı aklıma gelmedi.

Amazon ve kendi sitesinden alabilirsiniz. Kendi sitesinde kargo ücretsiz ise KEYMO koduyla daha ucuza denk gelebilir.

Bu arada ana kulaklığım Wraith EvoX göre kulağa da rahat giriyor ve hafif. EvoX ses kalitesi doğal olarak daha iyi, ama konfor kısmında Feel'den kötü bence. Bir de KlasseGear'ın kablosunu pek beğenmedim. Arkaya falan takacaksanız biraz kısa kalabilir. IEM'lerde ayrıca daha hoş gözüken kablolar var. Keza ses kalitesi vb. artıran kablolar da var. Kablo yırtılarsa falan da başka IEM kablo takabiliyorsunuz. O da aklınızda olsun. IEM'lerin ana omurgasını bozmadığınız sürece silikon, kablo değişebiliyor kısaca.

KZ kulaklıklarını öneren veya deneyimlerini aktaran oyuncu çok görmedim. Daha çok müzik odaklı gibi duruyor.
 
type c modelini mi almam lazım anlamadım jak modelini almayayım mı ve type c modelini alırsam dack mı almam lazım eğer öyleyse bende şundan var https://share.google/5roxGCWPsRqF2uUm4 bu tarz bir şey var jak modelini bununla kullansam olmaz mı ve type c modelli kutudan ne çıkıyor jak modelli olandan çoklayıcı çıkıyormuş
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Valorant için gayet yeterli. Hatta ilk aldığımda BF6 deneyip, gürültülü yerlerde beğenmemiştim. Ama dün yeni pazar haritasında oynadım, gayet güzel ses kasılıyor. BF6 halen ses tarafında sorunlu bir oyun. Valorant, CS2 gibi oyunlar gayet yeterli olur yani. Bu arada testleri JAK versiyonu, Apple DAC ve type-c dönüştürücü ile yaptım. Kulaklığı çıkışında ₺900 denk getirmiştim galiba. Apple DAC ₺350 civarı, keza dönüştürücü de o fiyatlarda.

Alıntıyı görüntüle

Alıyorsanız Type-C modelini alın. Type-C modeli parazit ve beyaz gürültü yaşatmayacaktır. JAK alırsanız IEM kulaklıklar bilgisayardan gelen elektrik, titreşim vb. dolayı gürültü oluştururlar. Genelde de bu gürültüyü DAC çözüyor. JAK alırsanız ayrıca Apple DAC ve dönüştürücü bütçeye eklenince kulaklık ₺1600 çıkıyor.

Type-C versiyonunda kutu içeriğinde USB dönüştürücü var. JAK versiyonunda Y kabloda geliyor. Aslında bu fiyata bunları göndermeleri de iyi bir şey. Genelde yabancı firmalar veya ses kartları bu tarz ürünleri içerisinde gönderiyor. Wraith'de mesela Y kablo yoktu, gerçi o da kulağa göre şekil alan plastik uçlardan gönderiyordu. Adı aklıma gelmedi.

Amazon ve kendi sitesinden alabilirsiniz. Kendi sitesinde kargo ücretsiz ise KEYMO koduyla daha ucuza denk gelebilir.

Bu arada ana kulaklığım Wraith EvoX göre kulağa da rahat giriyor ve hafif. EvoX ses kalitesi doğal olarak daha iyi, ama konfor kısmında Feel'den kötü bence. Bir de KlasseGear'ın kablosunu pek beğenmedim. Arkaya falan takacaksanız biraz kısa kalabilir. IEM'lerde ayrıca daha hoş gözüken kablolar var. Keza ses kalitesi vb. artıran kablolar da var. Kablo yırtılarsa falan da başka IEM kablo takabiliyorsunuz. O da aklınızda olsun. IEM'lerin ana omurgasını bozmadığınız sürece silikon, kablo değişebiliyor kısaca.

KZ kulaklıklarını öneren veya deneyimlerini aktaran oyuncu çok görmedim. Daha çok müzik odaklı gibi duruyor.
 
type c modelini mi almam lazım anlamadım jak modelini almayayım mı ve type c modelini alırsam dack mı almam lazım eğer öyleyse bende şundan var https://share.google/5roxGCWPsRqF2uUm4 bu tarz bir şey var jak modelini bununla kullansam olmaz mı ve type c modelli kutudan ne çıkıyor jak modelli olandan çoklayıcı çıkıyormuş
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Attığınız ürün DAC değil ve bahsettiğim sorunlarda işe yaramaz. Type-C modelini almanızı önerdim. Type-C içerisinden usb dönüştürücü çıkıyor. Yani kasaya takabiliyorsunuz. Type-C girişi olduğundan parazitlenme falan olmuyor. JAK'da parazit olmaması için DAC ihtiyacınız var,

JAK versiyonunda sizin attığınız ürünün tersi versiyonu geliyor. Çünkü kulaklığın tek çıkışı var, bilgisayar Y kablo ile takmanız gerekiyor. Ama bu sesteki parazitlenmeyi kesmiyor. Yani araya DAC gerekiyor. DAC ücreti ile de JAK versiyonu ₺1600 buluyor, çünkü ses kartları da type-c girişli olduğundan dönüştürücü almanız gerekiyor.

Type-C ise DAC gerekmiyor, genelde bu paraziti giriş önleyecek bileşenleri barındırıyor diye biliyorum.

Bu attığınız kulaklığı tek girişi olan dizüstülere ayarlamak için. Y kablonun kutu versiyonu gibi düşünün. Y kablo ise JAK ile geliyor zaten.
 
Son düzenleme:
Attığınız ürün DAC değil ve bir işe yaramaz. Type-C modelini almanızı önerdim. Type-C içerisinden usb dönüştürücü çıkıyor. Yani kasaya takabiliyorsunuz.
attığım dac değil dediğiniz 3.5mm jak için aslında type-c modelinde uzatıcı varmıdır
 
Dediklerimi neden okumuyorsunuz anlamadım. Type-C modelini alın parazit sorunu yaşamazsınız, uzatıcı dediğiniz ne bilmiyorum. Type-C için kasaya bağlamak adına dönüştürücü geliyor. Sitesindeki incelemelerde de görsel olarak biri paylaşmış.

2026-06-12_18-15.webp
 
Dediklerimi neden okumuyorsunuz anlamadım. Type-C modelini alın parazit sorunu yaşamazsınız, uzatıcı dediğiniz ne bilmiyorum. Type-C için kasaya bağlamak adına dönüştürücü geliyor. Sitesindeki incelemelerde de görsel olarak biri paylaşmış.

Alıntıyı görüntüle
dediklerinizi okudum zaten sıkıntı yok sağolun
 
Bu arada meraktan tekrar JAK ile gelen Y kablo takıp denedim. Garip bir şekilde şu an parazit cızırdaması yok. Hatta gri gürültü de duymuyorum. Gerçi ortam biraz sesli gürültü sağ kulaklıktan gelirdi gelmiyor.

Realtek ayarından iki JAK'ı da farklı cihaz ayarladım. Arkada çünkü hoparlör takılı. Bunu daha önceden yapmamış olabilirim, galiba anlamayıp arkasına takmıştım. Garip bir şekilde parazit olmadan veriyor, biraz deneyimleyip ayrıca yazarım. Kısaca şu an Realtek Realtek ALC887 ses kartı ile oynuyorum.

2026-06-12_18-24.webp


JAK versiyonunda yedek silikon dışında şu kablo geliyor. Bunu da tekrar belirteyim. Bu haliyle BF6 falan test edip buraya yazarım. İlk aldığımda parazit ve beyaz gürültü vardı, DAC ve ses kartına takınca düzeliyordu nedense şu an yok. Ama oyun girince fan vb. hareketlenince oluşursa ayrıca belirteyim. Ben yine de Type-C versiyonunu öneririm. Ürün bilgisayara bağlanmak için gereken tüm zımbırtıları gönderiyor. Type-C sürümünde bilgisayara takmak için USB dönüştürücü ve JAK versiyonunda mikrofon ve kulaklığı ayıran Y kablo var.

1781278069155.webp
 
Bu arada meraktan tekrar JAK ile gelen Y kablo takıp denedim. Garip bir şekilde şu an parazit cızırdaması yok. Hatta gri gürültü de duymuyorum. Gerçi ortam biraz sesli gürültü sağ kulaklıktan gelirdi gelmiyor.

Realtek ayarından iki JAK'ı da farklı cihaz ayarladım. Arkada çünkü hoparlör takılı. Bunu daha önceden yapmamış olabilirim, galiba anlamayıp arkasına takmıştım. Garip bir şekilde parazit olmadan veriyor, biraz deneyimleyip ayrıca yazarım. Kısaca şu an Realtek Realtek ALC887 ses kartı ile oynuyorum.

Alıntıyı görüntüle

JAK versiyonunda yedek silikon dışında şu kablo geliyor. Bunu da tekrar belirteyim. Bu haliyle BF6 falan test edip buraya yazarım. İlk aldığımda parazit ve beyaz gürültü vardı, DAC ve ses kartına takınca düzeliyordu nedense şu an yok. Ama oyun girince fan vb. hareketlenince oluşursa ayrıca belirteyim. Ben yine de Type-C versiyonunu öneririm. Ürün bilgisayara bağlanmak için gereken tüm zımbırtıları gönderiyor. Type-C sürümünde bilgisayara takmak için USB dönüştürücü ve JAK versiyonunda mikrofon ve kulaklığı ayıran Y kablo var.

Alıntıyı görüntüle
tamamdır hocam deneyip dönüş yapın aurıca merak ettiğim bişey var kablo orjinalden mi sarı yoksa sigara dan mı
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,942
Mesajlar
11,082,712
Üyeler
198,223
Son üye
Sensei44
Geri
Top