bizde 1.6 hDi var pejo partner. dpf iptal ettik her kırmızı ışıkta patinajlar arkadakini kara dumana boğarak kaldırıyorum arabayı super. tavsiye ederim hayatına eğlence katıyorHaklısınız işte adblue iptali kökten çözüm olduğunu veya duzgun kullanim uzun süre gider diye soylentiler var gördüğüm kadariyla dpf için artik ayda 2-3 kez uzun yolda partikül temizlemeye sokarim öyle çözeyim diyorum
Hocam hiç mi twitter da pejo citroen psa grubu alip rezil olan gormedin? Bir sey diyemiyorum artik cok enteresan.Youtubeden baktım incelemelere memnun olmayan yok gibi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Yani o algıyı yıktılar bende ya kullanıcı yorumları özellikle yakın cevremde köyümde psa araclari çok arttı memnun değilim diyen yok gibi ama ben çok kararsız biriyim![]()
Tamamdir hocamAyrıca detatlı yorum ve inceleme için and çetinin makalelerine ve videolarına sitesinden bakın içinizi rahatlatacak şeyler söyler büyük ihtimalle çünkü fiyattına göre önerdiği arabalardan
Zevkli olmalıbizde 1.6 hDi var pejo partner. dpf iptal ettik her kırmızı ışıkta patinajlar arkadakini kara dumana boğarak kaldırıyorum arabayı super. tavsiye ederim hayatına eğlence katıyor
İncelicem hocamHocam hiç mi twitter da pejo citroen psa grubu alip rezil olan gormedin? Bir sey diyemiyorum artik cok enteresan.
Mağdur olmayanlarda yokmu onları göremezsin sonuçta sdam onun videosunu çekip atacak hali yok son yıllarda en az o kadar vagda soeunlu sırf bu yüzden herkes kia hyundai corolla honda mı alacak cvt gibi herkese hitap etmeyen durumlar yada hibrit elektrik konusunda iyi araçlar yapıyorlar sma dırf soeunsuz diye fiyatlar ortada ayrıca yalıtım çok yaygın problem bir çok arabada psa neden rezalet bir üretici olsrak görünüyor yani durum ortada evrt kötü araçlar yapıyorlar ama iyi ysprıklatrıda var bir o kadarHocam hiç mi twitter da pejo citroen psa grubu alip rezil olan gormedin? Bir sey diyemiyorum artik cok enteresan.
Satış sonrası destek kötü psa daMağdur olmayanlarda yokmu onları göremezsin sonuçta sdam onun videosunu çekip atacak hali yok son yıllarda en az o kadar vagda soeunlu sırf bu yüzden herkes kia hyundai corolla honda mı alacak cvt gibi herkese hitap etmeyen durumlar yada hibrit elektrik konusunda iyi araçlar yapıyorlar sma dırf soeunsuz diye fiyatlar ortada ayrıca yalıtım çok yaygın problem bir çok arabada psa neden rezalet bir üretici olsrak görünüyor yani durum ortada evrt kötü araçlar yapıyorlar ama iyi ysprıklatrıda var bir o kadar
Bence tamamen alınan bayi ile alakalı ufak arızada hemen araç değiştiren de gördüm davalık olanda bu tarz problemler her tür satıcıda geçerli vag psa asya üreticileri fark etmez bana göre sıfır konusu farklı bişey zaten sırf o dertlerle uğraşmamak için yeni sıfır ayarında bir ikinci el alıp sanayi ustasıyla uğraşmak daha kolay geliyor kazıklanmadıpın sürece işSatış sonrası destek kötü psa da
300k km 1.5 Bluehdi 130hp tecrübem var.C5 AİRCROSS
EAT 8 VS OLMASİ İLGİ CEKİCİ
ADBLUE İPTALİ İLE SORUN COZULUYORMUS DENİLİYOR SİZCE DURUM NEDİR KULLANAN BİLEN VARMİ MEMNUNMUSUNUZ ALİNİR BİR ARAC Mİ
İşte fiyat konfor yalitim+ eat8 olması aircrossa çekiyor insaniMağdur olmayanlarda yokmu onları göremezsin sonuçta sdam onun videosunu çekip atacak hali yok son yıllarda en az o kadar vagda soeunlu sırf bu yüzden herkes kia hyundai corolla honda mı alacak cvt gibi herkese hitap etmeyen durumlar yada hibrit elektrik konusunda iyi araçlar yapıyorlar sma dırf soeunsuz diye fiyatlar ortada ayrıca yalıtım çok yaygın problem bir çok arabada psa neden rezalet bir üretici olsrak görünüyor yani durum ortada evrt kötü araçlar yapıyorlar ama iyi ysprıklatrıda var bir o kadar
aslında herkesin bahsettiği bu dpf adblue vs yeni mevcut dizellerde aynı olay bide şey arasında kaldım hibrit alsam ne kdr sağlıklı kullanabilirim diye düşündümdikkat etmeniz gereken bir diğer parçalar araç dizel olduğu için dpf ve egr onun dışında süspansiyonları çok iyi kendi geliştirdikleri ayrı bir sistem var ek hidrolikli sistem virajlarda biraz yatma hissi verir onun dışında çok konforlu bir araçtır. arkanın torsiyon olması sizi konfor açısından korkutmasın yani.
Evet bazı kişilerde sorun cikmiyormus tamamen kullanim ile alakalı saniyorum300k km 1.5 Bluehdi 130hp tecrübem var.
arabalar 2 Tane 3008 1 tane ds7
hepsi ortalama alırsak 100k km civarındalar.
Hiçbiri adblue hatası veya arızası vermedi. Sadece 60k da bir triger seti değişti.
Bayii ile alakalı olabilir ya bir çok markadada benzer sorunlar yaşayıp davalık olan var psada çok memnun kalanda var biraz karışık gibiSatış sonrası destek kötü psa da
stelantis ve vag grubu hibritlerine dikkat et arıza çıkaran birçok araçları var kore ve japonya en sorunsuz hibrit grubuaslında herkesin bahsettiği bu dpf adblue vs yeni mevcut dizellerde aynı olay bide şey arasında kaldım hibrit alsam ne kdr sağlıklı kullanabilirim diye düşündüm
Kia hibrit 1.6 onu düşündüm kararsız kaldımstelantis ve vag grubu hibritlerine dikkat et arıza çıkaran birçok araçları var kore ve japonya en sorunsuz hibrit grubu
Bu topa girilmez yine de hocam, göz göre göre kumara gerek yokİşte fiyat konfor yalitim+ eat8 olması aircrossa çekiyor insani
aslında herkesin bahsettiği bu dpf adblue vs yeni mevcut dizellerde aynı olay bide şey arasında kaldım hibrit alsam ne kdr sağlıklı kullanabilirim diye düşündüm
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Evet bazı kişilerde sorun cikmiyormus tamamen kullanim ile alakalı saniyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bayii ile alakalı olabilir ya bir çok markadada benzer sorunlar yaşayıp davalık olan var psada çok memnun kalanda var biraz karışık gibi