Yardım Fc26 Dualshock 4 Bluetooth Bağlanınca Xbox Tuşları Görünme Sorunu

Alt F4

80+
Katılım
17 Ağustos 2025
Mesajlar
107
Reaksiyon skoru
17
FC26'yı PC'de oynuyorum. DualShock 4 kullanıyorum ve kolu kablo ile bağladığımda hiçbir sorun yok, PlayStation tuşları düzgünce görünüyor. Ancak kolu Bluetooth ile bilgisayara bağladığımda, oyun kolu sanki Xbox koluymuş gibi algılıyor ve oyun içindeki tuş ikonları hep Xbox (A, B, X, Y) olarak kalıyor.

Kabloyla oynarken sıkıntı yok ama Bluetooth'a geçince neden böyle oluyor? Steam üzerinden oyunun kolu DualShock olarak tanımasını sağlamanın bir yolu var mı?
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
FC26'yı PC'de oynuyorum. DualShock 4 kullanıyorum ve kolu kablo ile bağladığımda hiçbir sorun yok, PlayStation tuşları düzgünce görünüyor. Ancak kolu Bluetooth ile bilgisayara bağladığımda, oyun kolu sanki Xbox koluymuş gibi algılıyor ve oyun içindeki tuş ikonları hep Xbox (A, B, X, Y) olarak kalıyor.

Kabloyla oynarken sıkıntı yok ama Bluetooth'a geçince neden böyle oluyor? Steam üzerinden oyunun kolu DualShock olarak tanımasını sağlamanın bir yolu var mı?
oyun ayarlarından değiştiriliyo olabilir o
 
Görseldeki ayarı etkinleştirilmiş olarak değiştirin. Genel kontrolcüler için Steam girdisi ayarı açıksa kapatın. Ama bu ayara rağmen bazı oyunlar Xbox simgelerini gösterebilir. Her oyun PC'de PS simgelerini desteklemiyor. Ayrıca bluetooth bağlanınca Xinput olarak algılıyor olabilir. Bunun çözümü nedir bilmiyorum.

2026-06-12_22-59.webp
 
Görseldeki ayarı etkinleştirilmiş olarak değiştirin. Genel kontrolcüler için Steam girdisi ayarı açıksa kapatın. Ama bu ayara rağmen bazı oyunlar Xbox simgelerini gösterebilir. Her oyun PC'de PS simgelerini desteklemiyor. Ayrıca bluetooth bağlanınca Xinput olarak algılıyor olabilir. Bunun çözümü nedir bilmiyoru
Hocam Bunu yapınca kablo ile playstation tuşları düzgünce görünüyor ama bluetooth ta saçmasapan xbox tuşları çıkıyor
 
FC26'yı PC'de oynuyorum. DualShock 4 kullanıyorum ve kolu kablo ile bağladığımda hiçbir sorun yok, PlayStation tuşları düzgünce görünüyor. Ancak kolu Bluetooth ile bilgisayara bağladığımda, oyun kolu sanki Xbox koluymuş gibi algılıyor ve oyun içindeki tuş ikonları hep Xbox (A, B, X, Y) olarak kalıyor.

Kabloyla oynarken sıkıntı yok ama Bluetooth'a geçince neden böyle oluyor? Steam üzerinden oyunun kolu DualShock olarak tanımasını sağlamanın bir yolu var mı?
Ben bir uygulama ile xbox kolumun tuşlarını ps olarak gösteriyorum. Fh6da çalışmıyor çünkü ps desteği yok. Oyunda yoksa gösteremezsin öyle
 
Geri
Top