Yardım 30k Ya Kadar Ekran Kartı Önerisi

Than SKYWALKER

80+ Bronze
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
781
Reaksiyon skoru
255
Bütçe
30000
Herkese selam iyi forumlar

Size çok kısa soru sorucam sistemde herşeyi topladım sadece ekran kartım eksik onu da hayırlısı ile önümüzdeki aylarda halledicem

Size sorum şu 15k ile 30k arası bütçem olucak nvidia olursa daha iyi ama amd de tercih ederim sorun değil ama nvidia tarafında aklımda şöyle bi soru var

0 Garantili 5060Tİ 16GB mı
2. El 3080Tİ 12GB mı

Ben çok hikayeli oyun oynamıyorum daha çok mc valo cs falan işte fps oyunları diyebiliriz 2. Elde 4070Tİ falan da var siz olsanız bu bütçe be ağırlıklı bu oyunları oynadığınızı düşünerek hangi ekran kartını alırdınız?

Sistem Özellikleri;
Ryzen 7 9700X
MSI B650M Project Zero Anakart
Lexar 16X2 6400MHZ CL30 Ram
 
Sende doğrusun da benim güvenip kumara girmeyeceğim 2. El ekran kartını benden niye alsınlar. Ya mevzu o değil satmayı düşünmem uzun bir süre dediğinde de haklısın bende kumara girmek istemem ama temiz ekran kartı bulmak o kadar mı zor?
O kadar zor değildir de hocam dediğim gibi ben çok önyargılıyım 😂
Bence en iyisi 9070xt veya 5070 ikilisinden birini kovala ikisinden biri illaki düşer 30k civarına
 
5060ti ve ikinci el alınmaz o bütçede 33 lere hatta ara ara 28-30 lara 9070xtler düşüyor paranıza yazık etmeyin
 
Herkese selam iyi forumlar

Size çok kısa soru sorucam sistemde herşeyi topladım sadece ekran kartım eksik onu da hayırlısı ile önümüzdeki aylarda halledicem

Size sorum şu 15k ile 30k arası bütçem olucak nvidia olursa daha iyi ama amd de tercih ederim sorun değil ama nvidia tarafında aklımda şöyle bi soru var

0 Garantili 5060Tİ 16GB mı
2. El 3080Tİ 12GB mı

Ben çok hikayeli oyun oynamıyorum daha çok mc valo cs falan işte fps oyunları diyebiliriz 2. Elde 4070Tİ falan da var siz olsanız bu bütçe be ağırlıklı bu oyunları oynadığınızı düşünerek hangi ekran kartını alırdınız?

Sistem Özellikleri;
Ryzen 7 9700X
MSI B650M Project Zero Anakart
Lexar 16X2 6400MHZ CL30 Ram
9070 xt 33.5k ya var şuan rakibide yok zaten
 
30k ya kadar çıkabilirim ama 5060ti 16gb a 30k vermem aradaki farka değerse tabii ki 5070 daha mantıklı ama hala kalbim msı rtx3080ti suprımx modelinde :D
3080 suprimx e değmez. Ben 3080 suprimx satan birisi olarak söylüyorum. 5060ti, 5070, 9060xt veya 9070xt ikinci elde daha makul karar olur. 3000 serisinde temiz kart çok zor bulmanız. Benim sattığım karta bile ben vramler için bakır plaka aldım, taktım. Tüm kartın termal padleri yeniledim, tüm bakımını yaptım. Dünyanın masrafı aslında bir kart için bunlar. Gerek yok yani. Diyelim ki masrafsız alıp kullanacaksın o suprim fanları kafanı ütüler. Gddr6x vramler soğutması güç ramler. 3000 serisi kartların en temizi bile yeni nesil kartlara göre çok gürültülü çalışacaktır.

Yeni nesil kart kovalayın. 3000 serisinden uzak durun.
 
3080 suprimx e değmez. Ben 3080 suprimx satan birisi olarak söylüyorum. 5060ti, 5070, 9060xt veya 9070xt ikinci elde daha makul karar olur. 3000 serisinde temiz kart çok zor bulmanız. Benim sattığım karta bile ben vramler için bakır plaka aldım, taktım. Tüm kartın termal padleri yeniledim, tüm bakımını yaptım. Dünyanın masrafı aslında bir kart için bunlar. Gerek yok yani. Diyelim ki masrafsız alıp kullanacaksın o suprim fanları kafanı ütüler. Gddr6x vramler soğutması güç ramler. 3000 serisi kartların en temizi bile yeni nesil kartlara göre çok gürültülü çalışacaktır.

Yeni nesil kart kovalayın. 3000 serisinden uzak durun.
4000 serisi hakkında düşüncen nedir hocam?
 
4000 serisi hakkında düşüncen nedir hocam?
4000 serisi daha iyi olur. 3000 deki gddr6x vramler ilk nesil gddr6x vramlerdi. Sonrasında 4000 serisinde vram üreticileri enerji verimliliğini arttırdılar. Kart üreticileri de 3080 ve 3090 daki vram soğutma hatalarını düzelttiler. 3080 ve 3090 ile ilgili 105 derece vram reddit yaz arat. 2 gün okursun konuları.
 
5070 al arada 30k civarı oluyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

30k ya kadar çıkabilirim ama 5060ti 16gb a 30k vermem aradaki farka değerse tabii ki 5070 daha mantıklı ama hala kalbim msı rtx3080ti suprımx modelinde :D
hocam 3080 vs yerine 2 nesil daha yeni daha az güç tüketimli 0 taksitli 5070 daha iyidir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:




saf güç performans olarak öndeler

ama bu gddr 7, dlss 4.5 vs. hiç mi fayda etmedi sanki
 
Son düzenleme:
Geri
Top