Yeni Monitör Alacağım Laptop Nvidia4060 Kullanıyorum Bütçe 35k Max.

panZx18

80+
Katılım
12 Haziran 2026
Mesajlar
2
Reaksiyon skoru
1
Bütçe
35000
@Tayfunns kick paltform üzerinde biriyle tanıştım ve bilgilendirme sonrası şans eseri arkadaş seni bulmamı istedi kayıt oldum bana monitör önerir misin Laptop Nvidia4060 Kullanıyorum Bütçe 35k Max. 360qd-led önerdiler oled alma dediler soru sorarsanız mesajlarınızı bekliyor olacağım teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Bende 4050 laptop var ben ileride sıkıntı olmasın diye bunu almayı düşünüyorum bence dediğim gibi düşünün bir de
 
Laptopta display port çıkışınız var mı? Eğer yoksa aldığınız monitör çok iyi olsa bile tam performansında kullanamayabilirsiniz.


1782340063648.webp
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,701
Mesajlar
11,079,987
Üyeler
198,180
Son üye
rtmr
Geri
Top