Gigabyte M27up Alınır mı ?

Benim de aklımda oled vardı ama sistemimde ekran kartını kafamdaki bütçeden pahalıya aldım. Bu yüzden bunu alıp 1 sene sonra olede geçmeyi düşünmüştüm ama itopyadaki indirim aklımı karıştırdı dediğim gibi. İtopyanın iade ve değişimi sıkıntılı olduğunu duyduğum için galiba amazondan gigabyte alıcam 700 tl fark ediyor fiyatı trendyola göre.
Hocam 700 tl eğer sizin için çok mühim bi para değilse amazondan almanizi tercih ederim kafaniz rahat olur en azindan ben fiziksel mağazadan alip orda test ettiriyorum internetten alicaksam herhangi bir problemde uğraşmamak için amazondan amazon saticili sekilde tercih ediyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,665
Mesajlar
11,079,659
Üyeler
198,174
Son üye
umutyavyz
Geri
Top