Gigabyte M27up Alınır mı ?

Katılım
26 Kasım 2025
Mesajlar
21
Reaksiyon skoru
0
Bütçe
15000
https://ty.gl/2264d2410 ürünün linki bu.
Yakın zamanda bilgisayar topladım onun için 4k monitörlere bakıyorum. Aslında bütçem 15 bin civarı fakat bunun beyaz oluşu ve taksit seçeneği aklımı çeldi. Farklı önerilere açığım fikirlerinizi bekliyorum
 
Fiyatı iyimiş ve taksit seçeneği de var. 4k ile 2k arasında ne kadar fark vardır sence ?
2K ve 4K arasında çok fark var ama OLED farkı çok daha ağır basıyor. 4K OLED kullanıyorum OLED farkı varken çözünürlüğe bakmam yerinizde olsam.
 
2k Oled candır
 
2K ve 4K arasında çok fark var ama OLED farkı çok daha ağır basıyor. 4K OLED kullanıyorum OLED farkı varken çözünürlüğe bakmam yerinizde olsam.
Attığınızın fiyatı çok uygun geldi ama markayı çok bilmiyorum model olarak sıkıntı çıkarır mı ya da incelemesi var mı?
 
Ben beyaz halini aldım memnunum 1 ay once falan, kasa kötü diye oyun oynarken 1080pye çekiyorum, onun dısında 4k hoş, henüz bi sıkıntıyla karsılasmadım, hatta sırf bu ekran 4k diye şimdi 4k oyun oynatıcak kasa diziyorum :blobdance:
 
https://ty.gl/2264d2410 ürünün linki bu.
Yakın zamanda bilgisayar topladım onun için 4k monitörlere bakıyorum. Aslında bütçem 15 bin civarı fakat bunun beyaz oluşu ve taksit seçeneği aklımı çeldi. Farklı önerilere açığım fikirlerinizi bekliyorum
Aktif kullaniyorum çok memnunum 1080p 320 hz moduda söylenilenin aksina gayet iyi cs2 oynarken o modda kullaniyorum hiç siritmiyor ps5 pro dada her türlü özelliği destekliyor konsollada tam uyumlu eğer varsa veya almayı düşünüyosan işine yarayabilir.Bundan önce 2k kullandim 2 sene 4k nin kalitesi bambaşka
 
Attığınızın fiyatı çok uygun geldi ama markayı çok bilmiyorum model olarak sıkıntı çıkarır mı ya da incelemesi var mı?
AOC iyi marka bu modelin bir tek HDR'ı kötü biraz onun dışı bu fiyata iyi bir monitor.
 
https://ty.gl/2264d2410 ürünün linki bu.
Yakın zamanda bilgisayar topladım onun için 4k monitörlere bakıyorum. Aslında bütçem 15 bin civarı fakat bunun beyaz oluşu ve taksit seçeneği aklımı çeldi. Farklı önerilere açığım fikirlerinizi bekliyorum
Sana önerim amazondan alman 2 kere değişim yaptim ilkinde yeşil sıkışmış piksel vardi 2.sinde 3 tane ölü piksel vardi 3. Güzel geldi monitorün tek eksiği panal kalitesi çok şans işi olmuş incehesap amazon kadar koşulsuz şartsiz iade alir mi bilmiyorum kafam rahat olsun diye amazondan amazon saticili şeklinde almiştim haklıymışımda
 
Aktif kullaniyorum çok memnunum 1080p 320 hz moduda söylenilenin aksina gayet iyi cs2 oynarken o modda kullaniyorum hiç siritmiyor ps5 pro dada her türlü özelliği destekliyor konsollada tam uyumlu eğer varsa veya almayı düşünüyosan işine yarayabilir.Bundan önce 2k kullandim 2 sene 4k nin kalitesi bambaşka

Ben beyaz halini aldım memnunum 1 ay once falan, kasa kötü diye oyun oynarken 1080pye çekiyorum, onun dısında 4k hoş, henüz bi sıkıntıyla karsılasmadım, hatta sırf bu ekran 4k diye şimdi 4k oyun oynatıcak kasa diziyorum :blobdance:
İkinize de teşekkür ederim. Şuan sadece aoc oled kafamı karıştırıyor. Aslında itopyanın satış sonrası hizmeti sıkıntılı olmasa oledi tercih edebilirim ama kararsızım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

AOC iyi marka bu modelin bir tek HDR'ı kötü biraz onun dışı bu fiyata iyi bir monitor.
Anladım teşekkür ederim
 
İkinize de teşekkür ederim. Şuan sadece aoc oled kafamı karıştırıyor. Aslında itopyanın satış sonrası hizmeti sıkıntılı olmasa oledi tercih edebilirim ama kararsızım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Anladım teşekkür ederim
Hocam oled bambaşka bi evren ben açıkçası ucuz oledlere yanaşmak istemedim o yuzden ips 4k aldim 2k da istemiyorum 4k oledlerde kalitelisi 40-45k olduğu için onu sonraki aşamada almayı düşünüyorum
 
Hocam oled bambaşka bi evren ben açıkçası ucuz oledlere yanaşmak istemedim o yuzden ips 4k aldim 2k da istemiyorum 4k oledlerde kalitelisi 40-45k olduğu için onu sonraki aşamada almayı düşünüyorum
Benim de aklımda oled vardı ama sistemimde ekran kartını kafamdaki bütçeden pahalıya aldım. Bu yüzden bunu alıp 1 sene sonra olede geçmeyi düşünmüştüm ama itopyadaki indirim aklımı karıştırdı dediğim gibi. İtopyanın iade ve değişimi sıkıntılı olduğunu duyduğum için galiba amazondan gigabyte alıcam 700 tl fark ediyor fiyatı trendyola göre.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,561
Mesajlar
11,068,506
Üyeler
197,931
Son üye
shewa
Geri
Top