RX 7800xt'den 9070xt'ye Geçilmeye Değer mi

Mamistv

80+
Katılım
18 Mayıs 2024
Mesajlar
52
Reaksiyon skoru
55
Bütçe
16000
İyi akşamlar. Yakın zamanda 1080P'den 2K'ye geçmeyi planlıyorum. Ama oynadığım oyunların birçoğunda sorun yaşayacağım. Zamanımın çoğu ETS 2 ve BeamNG'de geçiyor. Bu oyunlarda 1080P'de bile çok zorlanıyorum. Özellikle Tmp'de hafif kalabalık bir yere girince oyub ayarları orta-yüksek ve 1080p olmasına rağmen 10 FPS'lere kadar düşebiliyor. Bende monitör almadan önce ekrab kartını değiştirmenin daha mantıklı olduğunu düşündüm. Dediğim ETS 2 ve BeamNG gibi oyunlarda zaten DLSS / FSR desteği olmadığı için FSR 4 benim için önemsiz. Benim için bir tek saf kas gücü önemli. ASUS Dual RX 7800 XT'yi muhtemelen 20k civarına satacağım ve sıfır olarak 35k civarına 9070XT alacağım. 15k fiyat farkına göre değebilecek bir saf kas gücü farkı gerçekten de var mı?
 
İyi akşamlar. Yakın zamanda 1080P'den 2K'ye geçmeyi planlıyorum. Ama oynadığım oyunların birçoğunda sorun yaşayacağım. Zamanımın çoğu ETS 2 ve BeamNG'de geçiyor. Bu oyunlarda 1080P'de bile çok zorlanıyorum. Özellikle Tmp'de hafif kalabalık bir yere girince oyub ayarları orta-yüksek ve 1080p olmasına rağmen 10 FPS'lere kadar düşebiliyor. Bende monitör almadan önce ekrab kartını değiştirmenin daha mantıklı olduğunu düşündüm. Dediğim ETS 2 ve BeamNG gibi oyunlarda zaten DLSS / FSR desteği olmadığı için FSR 4 benim için önemsiz. Benim için bir tek saf kas gücü önemli. ASUS Dual RX 7800 XT'yi muhtemelen 20k civarına satacağım ve sıfır olarak 35k civarına 9070XT alacağım. 15k fiyat farkına göre değebilecek bir saf kas gücü farkı gerçekten de var mı?
2k da işini çok rahat görür o kart zaten fsr 4 7000 le 6000 serisinede geliyo gerek yok yani sana yetiyo o kart
 
TMP optimize özürlü hocam. 9070XT bırak 2K'yı 4K'da bile canavar gibi kart arada hissedilir fark olur ne kadar değeceği kişiden kişiye değişir. İndirimde düz 9070 bulursan o da olur 27-28K civarı oluyor o da. O
 
Son düzenleme:
Değmez denilebilir.
7800XT günümüzde 2K için oldukça yeterli bir kart.
Yeni sistem toplayanlar 5070 överken, 7800XT'i yermek ayıp olur.
Benzer güçte kartlar.
Karar size kalmış bana kalırsa asla değmez.
 
İyi akşamlar. Yakın zamanda 1080P'den 2K'ye geçmeyi planlıyorum. Ama oynadığım oyunların birçoğunda sorun yaşayacağım. Zamanımın çoğu ETS 2 ve BeamNG'de geçiyor. Bu oyunlarda 1080P'de bile çok zorlanıyorum. Özellikle Tmp'de hafif kalabalık bir yere girince oyub ayarları orta-yüksek ve 1080p olmasına rağmen 10 FPS'lere kadar düşebiliyor. Bende monitör almadan önce ekrab kartını değiştirmenin daha mantıklı olduğunu düşündüm. Dediğim ETS 2 ve BeamNG gibi oyunlarda zaten DLSS / FSR desteği olmadığı için FSR 4 benim için önemsiz. Benim için bir tek saf kas gücü önemli. ASUS Dual RX 7800 XT'yi muhtemelen 20k civarına satacağım ve sıfır olarak 35k civarına 9070XT alacağım. 15k fiyat farkına göre değebilecek bir saf kas gücü farkı gerçekten de var mı?
Hocam 2 k ya geçin geçmesinede işlemciniz ne özellikle 1080 de 7800xt birçok işlemciye darboğaz yapar ve bahsettiğiniz durumlarda ekran kartından çok işlemciye yük bindiren durumlar değilmi ben mi yanlış biliyorum yoksa 7800xt taş gibi kart 2 k da neredeyse her oyunu 60 fps oynatır 10 fps gördünüz durumda bi işlemci ekran kartı kullanımınıza bakın derim .
 
5080 de alsan TMP'de kalabalık yerde 10 yerine 20 fps alırsın.
 
Değmez nedeni ise elinizdeki kart zaten 2k icin gayet yeterli ayrıca tmp tam bir optimizasyan özürlü oyun
 
Hocam Tpm nedir merakımdan soruyorum bu kadar sistem yoruyor
TPM değil hocam TMP, TruckersMP yani ETS2'nin online hali. ETS2 özünde singleplayer olduğu için aynı anda 100 kişinin olduğu yerde en kral pc bile 30 fps zor veriyor.
 
fsr 4 7000 le 6000 serisinede geliyo gerek yok yani sana yetiyo o kart
Kaynak nedir hocam? İlk defa sizden duyuyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam 2 k ya geçin geçmesinede işlemciniz ne özellikle 1080 de 7800xt birçok işlemciye darboğaz yapar ve bahsettiğiniz durumlarda ekran kartından çok işlemciye yük bindiren durumlar değilmi ben mi yanlış biliyorum yoksa 7800xt taş gibi kart 2 k da neredeyse her oyunu 60 fps oynatır 10 fps gördünüz durumda bi işlemci ekran kartı kullanımınıza bakın derim .
R5 7600. Dar boğaz yok. Sorun oynadığım simulasyon oyunlarının bir çoğunun rezalet optimizasyona sahip olması.
 
Kaynak nedir hocam? İlk defa sizden duyuyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


R5 7600. Dar boğaz yok. Sorun oynadığım simulasyon oyunlarının bir çoğunun rezalet optimizasyona sahip olması.
 
Az önce TMP'den çıktım alp dağlarındaki yolda %21 işlemci, %27 ekran kartı kullanımım vardı. Sistem 7500F & 6700XT. O oyun için sistem yükseltmek çok mantıklı değil gibi, özellikle sizinki gibi yeterli bi sistemi.
 
Her zaman en iyisi olsun talebiniz Yoksa 7800xt her türlü yeter. 9070 veya XT yi ciddi ucuz bir kampanya da görürseniz kaçırmayın.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,898
Mesajlar
11,082,311
Üyeler
198,212
Son üye
Beratcxn
Geri
Top