Çözüldü✓ Arctic Fan: Kasa Fanı Tavsiye Öneri.

Kasanın altında yer var 3x120mm taka biliyorum tamda söylediğin gibi ekran kartına üflesin diye takacağım reverse de alabilirim aslında, alabiliyor iken en iyisini almak istiyorum açıkçası daha sonra sorun çıkınca uğraşmak istemiyorum
İlla ki herkes sessiz olsun ister ama sizin durumunuzda kilit nokta içeri 6 fan olacağı için çok yüksek rpm istemiyor o nedenle misal benim kullandığım thermalright reverse olanlarıda alsanız yine sessiz sayılabilicek düzeyde olacak yada arctic farketmez ama belli olmuyor markadan ziyade modele göre değişiyor ses performans konusu misal büyük hevesle arctic yeni çıkan 14cm reverse fanlarını aldım böyle sesli çalışan bir fan görmedim direk iade ettim
 
Aynen cha_fan 2 slotunu kullanabilirsiniz.

Ben önceki kasamda arctic in f serisi 14 lük fanlarını kullandım 2 yıl. Şimdi ki kasamda da thermalright tl-m12q modelinden 8 adet kullanıyorum.
Thermalright ın fanları, arctic fanlarla aşık atamaz.
Alev alev yanan bir ekran kartınız yoksa yani alttan devirli şekilde soğutma sağlamayacaksanız silent modda iki fanda sessiz çalışır. Ama devir arttıkça arctic farkını her açıdan koyar. Gerek ses gerek devir. Ayrıca arctic'in p serisi fanlarını istediğin yerde kullanabilirsiniz. Radyatör yada hava soğutmada bile.
Thermalright fanları ise sadece kasa serinleten güzel aksesuarlardır.
thermalright tl-m12q fanlarınız dan ne kadar memnunsunuz, bir de yağlamasını nasıl yapıyorsunuz, reddit de arctic pro ların yağ akıttığı videoları ve başlıkları görünce tedirgin oldum açıkçası yatay olarak kasanın altına koyacağım için yağ akıtır mı acaba diye riske girmek istemiyorum
 
thermalright tl-m12q fanlarınız dan ne kadar memnunsunuz, bir de yağlamasını nasıl yapıyorsunuz, reddit de arctic pro ların yağ akıttığı videoları ve başlıkları görünce tedirgin oldum açıkçası yatay olarak kasanın altına koyacağım için yağ akıtır mı acaba diye riske girmek istemiyorum
Hiçbir sıkıntım yok. Beklentilerimi karşılıyor. Bu kasada 8 adet yüksek basınçlı fana zaten ihtiyacım yok.

Fanları geçen yıl aliexpress üstünden almıştım. Bu modeller Tr'de yoktu. 8 fanın bir tanesi sıkıntılı gelmişti. Fan dönmüyordu. Dönmeye çalışıyor dönemiyordu. Sonra fark ettim ki dönemeyen fan hafif çıkık duruyor dışarı, kendime çektim geldi fan yaprakları. Fabrika çıkışlı tam takamamışlar tekrar kendim bastırıp taktım canavar gibi çalışıyor. Yani yağlamak isterseniz ileride yaprakların merkezinden tutup kendinize doğru güç uygulayarak kolayca çıkarabilirsiniz fan yapraklarını. Yağlar geri takarsınız.

Ben bir yıldır biosdan silent modda kullanıyorum fanları. Ses sıfır. Ama standart moda alırsam hafiften gürültü başlıyor. Ama standart moda ihtiyacım yok, kasa içi komponentler çok serin çalışıyor zaten. Maksat hava çevirsin içeride.

1781395787088.webp
 
Thermalright`ın TL C/M modellerini kullanıyorum, sesli fanlar onu söyleyeyim, Arctic` de P14 Max kullanıyorum bir Thermaltake olmasa da ThermalRight`a göre çok daha sessiz.
 
Arctic p12 proyu egzozda
Arctic p14 prolarıda emmede kullanan biri olarak

Böyle güzel fanlar olamaz; harika çalışıyorlar. Cfm ve statik basınçları çok iyi. %50-55 den sonra sesli çalışmaya başlıyolar. %50 altında ayarlama yapabilirseniz sessiz

P12 proyu egzozda kullanacağınız için şöyle söyleyim (emmedede kullanacakmısınız gerçi) %50-55 maksimum olacak şekilde ayarlarsanız çok iyi çalışıyolar

Alt %lerde bile yüksek rpm çalışabiliyolar bu iyi. Ben masaüstünde boştayken egzoz fanı %35-40 civarındayken 1400 rpm çeviriyor. Sessizken çevirdiği devir baya iyi o sessizlik 1300-1400 civarında gelebiliyor

1800-2000 lere çıkarsanız gürültü bi tık artıyor ama ona göre performansta inanılmaz. Kasadaki sıcak havayı atmak için artic p12 proyu ben tavsiye ederim
 
Thermalright`ın TL C/M modellerini kullanıyorum, sesli fanlar onu söyleyeyim, Arctic` de P14 Max kullanıyorum bir Thermaltake olmasa da ThermalRight`a göre çok daha sessiz.
Thermaltake hakkında bilgim yok arctic lere göre daha mı sessizler ? önere bileceğiniz model var mı bakmak isterim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Arctic p12 proyu egzozda
Arctic p14 prolarıda emmede kullanan biri olarak

Böyle güzel fanlar olamaz; harika çalışıyorlar. Cfm ve statik basınçları çok iyi. %50-55 den sonra sesli çalışmaya başlıyolar. %50 altında ayarlama yapabilirseniz sessiz

P12 proyu egzozda kullanacağınız için şöyle söyleyim (emmedede kullanacakmısınız gerçi) %50-55 maksimum olacak şekilde ayarlarsanız çok iyi çalışıyolar

Alt %lerde bile yüksek rpm çalışabiliyolar bu iyi. Ben masaüstünde boştayken egzoz fanı %35-40 civarındayken 1400 rpm çeviriyor. Sessizken çevirdiği devir baya iyi o sessizlik 1300-1400 civarında gelebiliyor

1800-2000 lere çıkarsanız gürültü bi tık artıyor ama ona göre performansta inanılmaz. Kasadaki sıcak havayı atmak için artic p12 proyu ben tavsiye ederim
eski kasam da kullanmıştım 2 tane p12 vardı baya memnun kalmıştım, ondan dolayı ilk tercihim arctic oldu bu gidişle sanırım gene arctic alacağım gibi duruyor
 
Thermaltake hakkında bilgim yok arctic lere göre daha mı sessizler ? önere bileceğiniz model var mı bakmak isterim
tabii ki daha sessizler. Toughfan serisi özellikle çok iyi ama bu fanları TR de artık bulamazsın. Sessizlik önemliyse Noctua öneririm ama fiyatları çok yüksek.
 
Değerli öneri ve cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim, 3 tane reverse olmak üzere 4 tane p12 pro aldım kasaya taktım, fakat şimdi şöyle bir problemim var, reverse fanların ayarlarını Asus armoury crate den ayarladım fakat egzoz fan hep 900 rpm üstünde dönüyor düşüremiyorum. Bunun için ne yapabilirim?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,014
Mesajlar
11,072,644
Üyeler
198,029
Son üye
atakcay
Geri
Top