Leon_Was_Here
80+ Silver
- Katılım
- 7 Mayıs 2022
- Mesajlar
- 2,198
- Reaksiyon skoru
- 995
İlla ki herkes sessiz olsun ister ama sizin durumunuzda kilit nokta içeri 6 fan olacağı için çok yüksek rpm istemiyor o nedenle misal benim kullandığım thermalright reverse olanlarıda alsanız yine sessiz sayılabilicek düzeyde olacak yada arctic farketmez ama belli olmuyor markadan ziyade modele göre değişiyor ses performans konusu misal büyük hevesle arctic yeni çıkan 14cm reverse fanlarını aldım böyle sesli çalışan bir fan görmedim direk iade ettimKasanın altında yer var 3x120mm taka biliyorum tamda söylediğin gibi ekran kartına üflesin diye takacağım reverse de alabilirim aslında, alabiliyor iken en iyisini almak istiyorum açıkçası daha sonra sorun çıkınca uğraşmak istemiyorum