Dünya Kupası'na Kötü Başladık !

Anlamadigim Türkiyede bi tane saf santrafor oynayacak adam yok mu? En kotu pozisyon bilgisi refleksleri vs ise yarar neden hala keremi santrafor oynatip hem oyuncuyu hem de takimi kotu halde birakiyoruz.
Pivot santrafor geniş kadroya bile almadi ki büyük akıl Montella hocamız(!)
 
Anlamadigim Türkiyede bi tane saf santrafor oynayacak adam yok mu? En kotu pozisyon bilgisi refleksleri vs ise yarar neden hala keremi santrafor oynatip hem oyuncuyu hem de takimi kotu halde birakiyoruz.
Aral Şimşir diye bir çocuk vardı, o çocuğu almadı ya kadroya. Daha bişey demeye gerek yok
 
Unuttum eklemeyi şunu da ekleyeyim, işin trajikomik yanı ise maç sonu açıklamaları.Alta bırakıyorum okursunuz daha sonra yorumumu yapayım:
"Maç taktiksel olarak beklentimiz dışında geçmedi. Geride yerleşerek beklediklerini biliyorduk. Kontratakları da kullandılar. İki gol yedik, çok üzgünüz"
-Vincenzo Montella
Ya beklentimiz,taktiğimiz buysa biz Paraguayı yenemeyiz söyleyeyim.Ya sen sağ açık Arda koymuşsun 3 1.90 arasına kısa kerem koymuşsun hâlâ taktiğimiz işledi yapamadık diyorsan bir şeyler değişmeli hoca
Haklısın en kötü santrfor bile santrforsuz çıkmaktan iyidir bence ki deniz gül bence oynatılmayacak kadar kötü değil sadece tecrübesi yok ama tecrübesi yok diye bi oyuncuyu oynatmazsan o oyuncunun tecrübesi de hiçbir zaman olamayacak zaten, bu şeye benziyor bizim ülkede mezun olan birisinin iş ararken ilanların hepsinde tecrübeli eleman istiyoruz yazısıyla karşılaşması gibi, sen tecrübeli iste başkası tecrübeli istesin iyi hoş da o adam nereden tecrübe kazanacak?
 
Pivot santrafor geniş kadroya bile almadi ki büyük akıl Montella hocamız(!)
Futbol izlemeye son birkac yil basladim kabaca ali koç secildikten sonra diyebiliriz. Az da kendim spor yaptim(farkli dal ve hobi seviyesi) her seyi kendim tecrube ederek ogrendim. Bu sayede bu tip profesyonel arenada kas hafizasinin reflekslerin alistigin yada ogrendigin sekilde calistigini tecrube ettim.(kabaca evde bench press icin barı dizimden alip baslardim spor salonuna gidince otomatik agirligi standa koyamadim ters geldi) kerem icin de kanat oynayip. Hizli kontra icin olan ve bu sekilde parlamis oyuncuyu neden dev gibi adamlarin ortasina koyup hem oyuncuyu hem de takimi kotu duruma katarsin hala anlamiyoru. Varsa aciklama dinlemek isterim memnun olurum. Aklima takilan en buyuk sey de hala neden koca ulkede 1 tane saf santraforumuz yok. O kadar mi kotu durumdayiz kanattan adam alip santrafora koyuyoruz. Bu kadsr kotuysek birakalim dunya kupasini biz o seviyede degiliz demekki.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

santafor oynamis adam vs olsa tepkilerini pozisyonuna gore verir refleksleri ona gore calisir diye dusunuyorum
 
Futbol izlemeye son birkac yil basladim kabaca ali koç secildikten sonra diyebiliriz. Az da kendim spor yaptim(farkli dal ve hobi seviyesi) her seyi kendim tecrube ederek ogrendim. Bu sayede bu tip profesyonel arenada kas hafizasinin reflekslerin alistigin yada ogrendigin sekilde calistigini tecrube ettim.(kabaca evde bench press icin barı dizimden alip baslardim spor salonuna gidince otomatik agirligi standa koyamadim ters geldi) kerem icin de kanat oynayip. Hizli kontra icin olan ve bu sekilde parlamis oyuncuyu neden dev gibi adamlarin ortasina koyup hem oyuncuyu hem de takimi kotu duruma katarsin hala anlamiyoru. Varsa aciklama dinlemek isterim memnun olurum. Aklima takilan en buyuk sey de hala neden koca ulkede 1 tane saf santraforumuz yok. O kadar mi kotu durumdayiz kanattan adam alip santrafora koyuyoruz. Bu kadsr kotuysek birakalim dunya kupasini biz o seviyede degiliz demekki.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

santafor oynamis adam vs olsa tepkilerini pozisyonuna gore verir refleksleri ona gore calisir diye dusunuyorum
Hocam çok haklısın, hatta bizim ülkede futbola değeri sadece taraftar veriyor kulüp yöneticileri bile sahte sevgi sırf para ve prestij için orda çoğu..
Problem de ta buralardan başlıyor zaten aslında çünkü dediğin gibi saf 1 tane santraforumuz olmayacak kadar kötü değiliz asla, sadece değer sırasında futbol bizde yok şuan,ülkede başka birsürü problem varken futbola sanata vb. çok değer verip başarılı olmayı da beklememeliyiz ama neyse o konuya çok girmeyeyim..
 
boşna bile 1-1 başladı en azından,bu kadar kötü gitmesini beklemiyordum


dostlar siz benden daha iyi biliyorsunuz,siz olsanız nasıl yönetirdiniz?
 
Hocam çok haklısın, hatta bizim ülkede futbola değeri sadece taraftar veriyor kulüp yöneticileri bile sahte sevgi sırf para ve prestij için orda çoğu..
Problem de ta buralardan başlıyor zaten aslında çünkü dediğin gibi saf 1 tane santraforumuz olmayacak kadar kötü değiliz asla, sadece değer sırasında futbol bizde yok şuan,ülkede başka birsürü problem varken futbola sanata vb. çok değer verip başarılı olmayı da beklememeliyiz ama neyse o konuya çok girmeyeyim..
Hocam keremi 3 tane dev gibi stoperin arasinda birakip orta acacaksak birakalim serdar dursun oynasin.
En azindan rakibin ayarlari ile oynar kafayla gol bir sey dener.
 
Kadrodakileri saymıyorum Umut Nayir - Serdar Dursun ikilisinden biri olsa bile çok daha iyi olurdu ilerde top tutarlardı en azından
 
Hocam keremi 3 tane dev gibi stoperin arasinda birakip orta acacaksak birakalim serdar dursun oynasin.
En azindan rakibin ayarlari ile oynar kafayla gol bir sey dener.
Ounachu forvetimiz olsa kanatta Barış oynadığı sürece yine orta gol oynayamazsın. Barış orta yapmayı bilmiyor ama onunla kanat organizasyonları, orta gol oyunu oynamaya çalışıyoruz. Tek sorun santrafor olmaması değil. Ülke olarak Kerem, Barış öncelikle bunların futbolcu olmadığını anlamamız lazım, o zaman ülke futbolu ileriye gidebilir.
 
Kötü değil çok kötü. Rakip çünkü bizim seviyemizde değildi. Adamlar iyi hazırlanmışlar. Duvar gibi defans yaptılar.
Başlangıç kadrosuna lafım yok. Devre arasında etkisiz kalan Barış ı almanı anlarım.
Ama özellikle Kerem ne iş yaptı bugun? Avustralya defansı içinde boğuldu kaldı.
Kenarda kuvvetli Deniz Gül var iken, teknik, kıvrak Can Uzun var iken , 2-0 gerideyken bile sen hala Mert ile Salih i niye oyuna alırsın?
2-0 zaten. 3 ü yemeyelim diye mi?
Her zaman rakibi küçümseyerek hazirlanirsan kaybedersin.
CAN UZUN . KENAN . DENİZ GÜL. OZAN . BU 4 ÜNÜN YEDEK BAŞLADIĞI BİR MAC DAHA GÖRÜRSEM PORTEKİZ TR GİBİ HESAP ACİCAM. ben artık kerem izlemek istemiyorum istemiyorum adam santrafor değil istemiyorum.
 
CAN UZUN . KENAN . DENİZ GÜL. OZAN . BU 4 ÜNÜN YEDEK BAŞLADIĞI BİR MAC DAHA GÖRÜRSEM PORTEKİZ TR GİBİ HESAP ACİCAM. ben artık kerem izlemek istemiyorum istemiyorum adam santrafor değil istemiyorum.
Kerem gibi oyuncular açık alan bulabileceğini maçlarda daha etkililer. Abd maçında bu olabilir. Avustralya dan daha etkililer ofansif olarak.
Bu tarz otobus çeken ve fizikli takımlara karşı teknik oyuncudan ziyade fizikli oyuncularla oynamak lazım.
26 tane orta acmisiz, kime ?
705 pas yapmışız 705. Bu ne saçmalıktır ya
Istatistiklere bak. 30 tane sut var. Daglara taslara. Duvardan dönüyor resmen.
Adamlar 0.77 xG ile 2 tane gol atti.
1000068845.webp
 
Kerem gibi oyuncular açık alan bulabileceğini maçlarda daha etkililer. Abd maçında bu olabilir. Avustralya dan daha etkililer ofansif olarak.
Bu tarz otobus çeken ve fizikli takımlara karşı teknik oyuncudan ziyade fizikli oyuncularla oynamak lazım.
26 tane orta acmisiz, kime ?
705 pas yapmışız 705. Bu ne saçmalıktır ya
Istatistiklere bak. 30 tane sut var. Daglara taslara. Duvardan dönüyor resmen.
Adamlar 0.77 xG ile 2 tane gol atti.
Alıntıyı görüntüle
şu 3 stoperin arasına kerem koyan adam futbolu bilmiyordur . şu 3 ünün arasına kerem koyup 15 20 tane orta kafa gol deneyen montella istifa etmeli
 

Ekler

  • 1000170933.webp
    1000170933.webp
    12.8 KB · Hit: 6
Geri
Top