Cyberpunk 2077 Kartım Çok Isınıyor.

Katılım
4 Ocak 2026
Mesajlar
36
Reaksiyon skoru
3
Merhabalar. ASUS V2 RTX 3060 OC kullanıyorum. Kartı tertemiz 2. elden aldım. Normal oyunlarda çok az fan hızıyla 50-55 derece oynarken cyberpunk da bu durum değişiyor. Sop soğuk ekran kartı 83 derece de kavruluyor. Sadece kart da değil kasa fanları o kadar çok hızlı çalışıyor ki gıcırdama sesi geliyor artık. 2700-3000 RPM de en düşük ayarlarda 83 derece. Ve FPS'im de çok düşüyor FSR açmak zorunda kalıyorum. DLSS açarsam çok daha ısınıyor. Ve ayarlarım her oyundan çıktığım da sıfırlanıyor. Arkadaşım da Ventus 3060 vardı ve 65-75 derecelerde fps düşüşü yaşamadan oynuyordu. Ventus bildiğim kadarıyla MSI'ın en düşük modeli. Ne yapmam gerekiyor, ayar öneriniz var mı, veya bakım mı gerekiyor, ve ayarlarımın sıfırlanmaması için ne yapmam gerekiyor?
 
Merhabalar. ASUS V2 RTX 3060 OC kullanıyorum. Kartı tertemiz 2. elden aldım. Normal oyunlarda çok az fan hızıyla 50-55 derece oynarken cyberpunk da bu durum değişiyor. Sop soğuk ekran kartı 83 derece de kavruluyor. Sadece kart da değil kasa fanları o kadar çok hızlı çalışıyor ki gıcırdama sesi geliyor artık. 2700-3000 RPM de en düşük ayarlarda 83 derece. Ve FPS'im de çok düşüyor FSR açmak zorunda kalıyorum. DLSS açarsam çok daha ısınıyor. Ve ayarlarım her oyundan çıktığım da sıfırlanıyor. Arkadaşım da Ventus 3060 vardı ve 65-75 derecelerde fps düşüşü yaşamadan oynuyordu. Ventus bildiğim kadarıyla MSI'ın en düşük modeli. Ne yapmam gerekiyor, ayar öneriniz var mı, veya bakım mı gerekiyor, ve ayarlarımın sıfırlanmaması için ne yapmam gerekiyor?
10 dakika furmark yapar mısın? Bakım yapman gerekir evet sıcaklıkların kötüyse.
 
Merhabalar. ASUS V2 RTX 3060 OC kullanıyorum. Kartı tertemiz 2. elden aldım. Normal oyunlarda çok az fan hızıyla 50-55 derece oynarken cyberpunk da bu durum değişiyor. Sop soğuk ekran kartı 83 derece de kavruluyor. Sadece kart da değil kasa fanları o kadar çok hızlı çalışıyor ki gıcırdama sesi geliyor artık. 2700-3000 RPM de en düşük ayarlarda 83 derece. Ve FPS'im de çok düşüyor FSR açmak zorunda kalıyorum. DLSS açarsam çok daha ısınıyor. Ve ayarlarım her oyundan çıktığım da sıfırlanıyor. Arkadaşım da Ventus 3060 vardı ve 65-75 derecelerde fps düşüşü yaşamadan oynuyordu. Ventus bildiğim kadarıyla MSI'ın en düşük modeli. Ne yapmam gerekiyor, ayar öneriniz var mı, veya bakım mı gerekiyor, ve ayarlarımın sıfırlanmaması için ne yapmam gerekiyor?
Eğer kütüphanende başka AAA oyun varsa ondada bak sıcaklıklar böyle mi. Bende asusun aynı serisinden 4060 var. Cyberpunk denemedim ama çoğu AAA oyunda 65 dereceyi geçmedi. Bakım gerekebilir
 
Eğer kütüphanende başka AAA oyun varsa ondada bak sıcaklıklar böyle mi. Bende asusun aynı serisinden 4060 var. Cyberpunk denemedim ama çoğu AAA oyunda 65 dereceyi geçmedi. Bakım gerekebilir
Resident Evil 3 ve sayılır mı bilmiyorum ama BF5-BF1'im var. Onlarda hiç böyle bir sıcaklık görmedim. 55-65 (ve en fazla 70) sıcaklıklar arasında oynatıyordu.
 
Resident Evil 3 ve sayılır mı bilmiyorum ama BF5-BF1'im var. Onlarda hiç böyle bir sıcaklık görmedim. 55-65 (ve en fazla 70) sıcaklıklar arasında oynatıyordu.
Cyberpunk zaten gpu yu ağlatan bir oyun. Ama oyunlar arasındaki sıcaklık farkı normal değil. Bu arada BF1 deki sıcaklığı hatırlıyormusun
 
Cyberpunk zaten gpu yu ağlatan bir oyun. Ama oyunlar arasındaki sıcaklık farkı normal değil. Bu arada BF1 deki sıcaklığı hatırlıyormusun
70-73 derece de oynuyordum. Nasıl oluyorsa 49 derece de bile oynadım.
 
70-73 derece de oynuyordum. Nasıl oluyorsa 49 derece de bile oynadım.
Cyberpunk oynarken Msi Afterburner dan GPU fanını %100 yapmayı dene. %100 de çalışıp hala 83 de kalıyorsa termal macun yenileme vakti gelmiştir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,452
Mesajlar
11,077,420
Üyeler
198,138
Son üye
Milesklt
Geri
Top