Yardım Hangi Kasayı Tercih Etmeliyim ?

Dustares

80+ Silver
Katılım
28 Ekim 2023
Mesajlar
2,687
Reaksiyon skoru
1,054
Arkadaşlar merhaba bilgisayar kasası arama aşamasındayım baya bir ürüne baktım. Son olarak 2 seçenek kaldı bunlarında aralarında kaldığım için en iyisi konu açayım dedim şimdi

1. Kasa bu

Bu kasanın 7 tane fanı beni cezbetti ve fan yapısı lianli fanlarına benzediği için beyaz ayarlayınca süper duruyor ama kasanın malzeme kalitesi çok düşüktür diye düşünüyorum.

2. Kasa ise bu

Bu kasa ise diğerinden 1k pahalı fakat msi. İzlediğim inceleme videolarında baya övülüyor ve kutu içeriği güzel msi olduğu için malzeme kaliteside iyidir diye düşünüyorum.

Şimdi uzun lafın kısası sizce hangisini almalıyım ? Fikirlerinizi yazarsanız üzerine düşünürüz.
 
Arkadaşlar merhaba bilgisayar kasası arama aşamasındayım baya bir ürüne baktım. Son olarak 2 seçenek kaldı bunlarında aralarında kaldığım için en iyisi konu açayım dedim şimdi

1. Kasa bu

Bu kasanın 7 tane fanı beni cezbetti ve fan yapısı lianli fanlarına benzediği için beyaz ayarlayınca süper duruyor ama kasanın malzeme kalitesi çok düşüktür diye düşünüyorum.

2. Kasa ise bu

Bu kasa ise diğerinden 1k pahalı fakat msi. İzlediğim inceleme videolarında baya övülüyor ve kutu içeriği güzel msi olduğu için malzeme kaliteside iyidir diye düşünüyorum.

Şimdi uzun lafın kısası sizce hangisini almalıyım ? Fikirlerinizi yazarsanız üzerine düşünürüz.
sadece goruntu olarak bakıyorum bence 1 daha guzel duruyor
 
Arkadaşlar merhaba bilgisayar kasası arama aşamasındayım baya bir ürüne baktım. Son olarak 2 seçenek kaldı bunlarında aralarında kaldığım için en iyisi konu açayım dedim şimdi

1. Kasa bu

Bu kasanın 7 tane fanı beni cezbetti ve fan yapısı lianli fanlarına benzediği için beyaz ayarlayınca süper duruyor ama kasanın malzeme kalitesi çok düşüktür diye düşünüyorum.

2. Kasa ise bu

Bu kasa ise diğerinden 1k pahalı fakat msi. İzlediğim inceleme videolarında baya övülüyor ve kutu içeriği güzel msi olduğu için malzeme kaliteside iyidir diye düşünüyorum.

Şimdi uzun lafın kısası sizce hangisini almalıyım ? Fikirlerinizi yazarsanız üzerine düşünürüz.
Akvaryum ve beyaz şartsa x markalarınkiler genelde çok çiğ ve malzeme kalitesi kötü oluyor hocam. Msin bu kasasında kalite sorunu yok ama fanları pek beğenmiyorum ben. Bir de eğer mümkünse bekleyebilirsiniz yeni kasalar girecek tr ye stoklar azaldı baya özellikle lian li tarafında güzel fiyatlar göreceğiz
 
sadece goruntu olarak bakıyorum bence 1 daha guzel duruyor
Görüntü güzelde malzeme kaliteside önemli
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Akvaryum ve beyaz şartsa x markalarınkiler genelde çok çiğ ve malzeme kalitesi kötü oluyor hocam. Msin bu kasasında kalite sorunu yok ama fanları pek beğenmiyorum ben. Bir de eğer mümkünse bekleyebilirsiniz yeni kasalar girecek tr ye stoklar azaldı baya özellikle lian li tarafında güzel fiyatlar göreceğiz
Valla bu hafta içinde alacağım gibi bu ikisindne birini acelem yok ama beklemeyi düşünmüyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Max fiyat bütçen nedir
Max 4500
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bende ilk baştaki gibi bir kasa ariyorum hangi markanın akvaryumu alinir
En popülerleri Gameline ve Revenge bu iki markaya bak akakçeden
 





aralarında en sağlamı king ve tank 1.20mm sac kalınlığına sahip
 
Hala karar veremedim beyler bi yardım edin bee
 
Arkadaşlar merhaba bilgisayar kasası arama aşamasındayım baya bir ürüne baktım. Son olarak 2 seçenek kaldı bunlarında aralarında kaldığım için en iyisi konu açayım dedim şimdi

1. Kasa bu

Bu kasanın 7 tane fanı beni cezbetti ve fan yapısı lianli fanlarına benzediği için beyaz ayarlayınca süper duruyor ama kasanın malzeme kalitesi çok düşüktür diye düşünüyorum.

2. Kasa ise bu

Bu kasa ise diğerinden 1k pahalı fakat msi. İzlediğim inceleme videolarında baya övülüyor ve kutu içeriği güzel msi olduğu için malzeme kaliteside iyidir diye düşünüyorum.

Şimdi uzun lafın kısası sizce hangisini almalıyım ? Fikirlerinizi yazarsanız üzerine düşünürüz.
Hocam 1 numara çok daha şık. MSI olanın camını bi o yana çekiştirmişler bi bu yana gibi duruyor. Şekilsiz şemalsiz bişey. 1 numarayı alın. Kasa sonuçta titanyumdan üretilecek hali yok. Sadece 1 numaralı kasada temperli cam olduğundan emin olmak için firmayı arayıp sorun. Açıklamada temperli cam diye belirtmişler fakat bazı markalar pleksi koyuyor.
 
Hocam 1 numara çok daha şık. MSI olanın camını bi o yana çekiştirmişler bi bu yana gibi duruyor. Şekilsiz şemalsiz bişey. 1 numarayı alın. Kasa sonuçta titanyumdan üretilecek hali yok. Sadece 1 numaralı kasada temperli cam olduğundan emin olmak için firmayı arayıp sorun. Açıklamada temperli cam diye belirtmişler fakat bazı markalar pleksi koyuyor.
Çok büyük ihtimal camdır ya bu paraya pleksi satmazlar ve değerlendirmelerdede cam görünüyor. O zaman gamelineyi alayım fazla 1k ile başka birşeye yatırım yaparım . Benim için görüntüden çok kalite sağlamlık önemliydi gamelineye baktım saç kalınlığı 0.7 / Msiye baktım 0.8 / gameline 4kg / msi 7-8kg/
 
Çok büyük ihtimal camdır ya bu paraya pleksi satmazlar ve değerlendirmelerdede cam görünüyor. O zaman gamelineyi alayım. Benim için görüntüden çok kalite sağlamlık önemliydi gamelineye baktım saç kalınlığı 0.7 / Msiye baktım 0.8 / gameline 4kg / msi 7-8kg/
Msi al hem project zero destekli bi anakart alırsan ilerde kablolamayı kasanın arkasına yaparsın güzel durur.
 
yövmiyeci adam project zero anakart alamaz ya JFLSNAŞDNDİSNA
Valla bende senin gibiyim biriktirdim parayı aldım bi şekilde :D

 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,389
Mesajlar
11,066,280
Üyeler
197,887
Son üye
Kyut
Geri
Top