Herkese selamlar 6 Haziran tarihinde 854 TL'ye FC26 almıştım beklememe rağmen kütüphaneme düşmeyince iade ettim iade gerçekleşti ama banka hesabıma para gelmedi bunun için Steam ilede bankam ilede defalarca kez görüşme rağmen suçu birbirlerine atıp durdular Steam destek ekibi paranın onlara gelmediğini söylüyordu ve artık en konuşmamızda son iadeyi bile görmediklerini bankam ile görüşmem gerektiğini söylüyor bankam ise herhangi bir iade talebi veya bloke olmadığını Steam ile görüşmem gerektiğini söylüyor. Ne yapmalıyım bu durumda?