Msi sword 17 hx marka modelli bilgisayarım var. garanti kapsamı içinde servise göndermek istedim (ekranın bir ksımında ekran sadece siyahken gözüken morumsu kırmızımsı ışık sızması/sorunu için) ServisPoint msi'ın trdeki servisiymiş sanırım. Web sitesi 2000lerden kalma, operatörünün üslubu ve isteksiz tavırları son derece can sıkıcı ayrıca internette okuduğum yorumlar da bu yerin sorunlu olacağını düşündürttü. Siz ne yapmalıyım? Yaklaşık 12-13 ay daha garantisi var laptopun. https://www.servispoint.com/Default.aspx